به گزارش ایرنا غلامرضا حسنخانی عصر سه شنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس کمیته امداد شهرستان منوجان که با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسوولان محلی برگزار شد افزود: حرکت کمیته امداد بر مبنای توانمندسازی و ایجاد فرصت های شغلی است و در بخش های مختلف فرهنگی، آموزشی، بهداشت و سلامت، اشتغال و مسکن ارائه خدمت می کند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از فعالیت های موفق کمیته امداد فرهنگ کار و تلاش، آموزش، توان سنجی خانواده ها، نیازسنجی، مشاوره شغلی و نظارت های مستمر بر فعالیت هاست.
وی گفت: عامل موفقیت این نهاد در شهرستان، تعامل بین مسئولان و مردم است و با توجه به وجود مشکلات با تعامل درون سازمانی تا حد توان توانسته ایم در این نهاد به محرومان خدمت کنیم.
دستیار مدیرکل کمیته امداد کرمان در جنوب استان افزود: کمیته امداد توانسته تا حدودی مشکلات محرومیتی مددجویان را رفع کند و نگذارد کرامت و عزت این قشر زیر سئوال برود و دست نیازمندی را جایی دراز کنند.
فرماندار منوجان نیز در این آیین گفت: بهترین عبادتی که برای همیشه ماندگار و در راس تمامی کارها قرار دارد، خدمت به خلق خداوند است.
حسین صادقی خدمات رسانی به مردم را از اولویت های کاری برشمرد و گفت: خدمات به افراد نیازمند ظرافت بسیار ظریفی دارد که کمیته امام خمینی (ره) در این راستا بسیار موفق عمل کرده است.
در این آیین از خدمات علیجان خودستان تقدیر و مرتضی چمنی به عنوان رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منوجان معرفی شد.
شهرستان منوجان با وسعتی معادل هفت هزار و 500 کیلومتر در فاصله 430 کیلومتری جنوب کرمان قرار دارد، این شهرستان از جنوب و غرب با شهرستان های رودان استان هرمزگان و از شمال و شرق با شهرستان کهنوج همسایه است.
خبرنگار: روح الله صائب ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
6003/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.