دبیر همایش بین المللی کشاورزی، محیط زیست و امنیت غذایی روز سه شنبه در حاشیه آیین افتتاحیه به خبرنگار ایرنا گفت: این اولین همایش بین المللی بخش کشاورزی است که در جنوب کرمان برگزار می شود.
حمید علیزاده افزود: این همایش چهار روزه می باشد که 2 روز گذشته برگزاری کارگاه های آموزشی بوده است و امروز ارائه کنفرانس و مقالات و روز چهارشنبه این همایش به پایان می رسد.
وی اظهار کرد: در این همایش اساتیدی از دانشگاه میلان ایتالیا به عنوان سخنرانان ویژه حضور پیدا کردند و اطلاعات علمی خود را در اختیار شرکت کنندگان این همایش می گذارند.
وی گفت: هدف از برگزاری این همایش ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشگران داخلی و خارجی در زمینه کشاورزی، حفظ محیط زیست و تولید غذای سالم می باشد.
دانشگاه جیرفت با زیربنایی حدود 200 هزار متر مربع در زمینی به وسعت 200 هکتار در کیلومتر 8 جاده جیرفت - بندرعباس واقع شده است.
در حال حاضر بیش از چهار هزار نفر دانشجو در 34 رشته و گرایش در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در 26 گروه آموزشی و در پنج دانشکده ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه، فنی مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی مشغول تحصیل هستند.
دانشگاه جیرفت 75 عضو هیئت علمی دارد.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.