به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام شکرالله بهرامی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران از کنترل قتل و خودزنی در پادگان‌ها خبر داد و افزود: به سربازان در محل خدمت، مشاوره ارائه می شود و مشکلات مالی، محل خدمت و نحوه برخورد فرماندهان با آنها بررسی و راه حل ارایه می شود.
وی ادامه داد: چنین تمهیداتی سبب کاهش شدید آمار جرائمی مانند قتل، خودزنی و خودکشی سربازان شده است ولی این جرائم به دلیل مسایل خدمت نیست بلکه عوامل بیرونی مختلفی در آن دخیل هستند.
وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهان نظامی و انتظامی همگی بر این امر اتفاق‌نظر دارند که باید مواردی مانند قتل‌، خودزنی و خودکشی در پادگان‌ها کاملا تحت کنترل قرار بگیرد.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: وضعیت استان کرما در زمینه کنترل جرائم خوب است و در زمینه پیشگیری از جرائم مالی، مواد مخدر و قتل‌ها در کل کشور از شرایط خوبی برخوردار هستیم.
وی اظهار کرد: نیروی انتظامی شهرستان جیرفت تلاش‌های خوبی در زمینه مقابله با جرائم و پیشگیری از آنها انجام داده است و منطقه را تحت کنترل دارد.
حجت‌الاسلام بهرامی به برنامه های سفر خود به استان کرمان اشاره کرد و گفت: سه‌شنبه هفته جاری در مجمع پیشگیری از وقوع جرم در مرکز استان کرمان شرکت می‌کنیم و در ادامه سفر به این استان از شهرستان سیرجان بازدید می شود.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح عصر یکشنبه از اداره زندان شهرستان جیرفت و دادسرای نظامی جنوب کرمان بازدید کرد.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.