علی نیک نفس روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این بازرسی ها موارد بهداشتی و گرانفروشی نانوایی ها بررسی شد که در نهایت سبب تعطیلی یک نانوایی و تذکر به 10 نانوایی دیگر شد.
وی تصریح کرد: در این بازرسی ها کارشناسان و ناظرانی از شرکت غله و تعزیرات حکومتی نیز حضور داشتند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی از سوی نانوایی ها، با متخلفان برخورد می شود که تذکر، قطع سهیمه آرد، برخورد قضایی و حتی لغو پروانه فعالیت و پلمب مکان از موارد برخورد با متخلفان بوده است.
وی با بیان اینکه هم اکنون 27 واحد نانوایی فعال و یک واحد غیرفعال در فاریاب وجود دارد اظهار کرد: خوشبختانه این واحدها به صورت مستمر مایحتاج اصلی مردم را فراهم می کنند و در این مورد هیچ گونه کمبودی در این شهرستان مشاهده نمی شود.
فرماندار فاریاب خاطرنشان کرد: رعایت بهداشت فردی، بهداشت محیطی، عدم استفاده از نمک های غیرمجاز و جوش شیرین از دیگر مواردی است که در بازرسی های صورت گرفته از واحدهای خبازی شهرستان مدنظر قرار گرفته است.
وی گفت: پایش کلی نانوایی ها هر ماه انجام می شود و نانوایی های دارای کیفیت مورد تشویق قرار می گیرند.
نیک نفس افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز بازرسی ها از مراکز نانوایی، رستوران ها و مراکز خرید بیشتر می شود تا مردم به ویژه مهمانان نوروزی از امنیت غذایی برخوردار باشند.
مرکز شهرستان فاریاب در 330 کیلومتری جنوب مرکز استان است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.