محمد تکلوزاده در بازدید از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی در سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان کرمان افزود: قطعا انتخابات ما بی دغدغه و بی حاشیه برگزار و حماسه دیگری در انتخابات پیش رو رقم زده خواهد شد.
وی بیان کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تشکیل هیات موسسه اولیه تشکیل شده است و در همه استان ها و شهرستان ها نمایندگانی انتخاب شدند.
سخنگوی شورای اصولگرایان استان کرمان گفت: پنجشنبه گذشته اولین مجمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب با حضور سه هزار نفر عضو تشکیل شد و 30 نفر به عنوان شورای مرکزی انتخاب شدند.
وی افزود: از تعداد 10 منتخب برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده در حال دریافت برنامه و فهرست افراد تیم کاری هستیم.
تکلوزاده گفت: انشاءالله در دومین مجمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب در سال آینده از بین این 10 نفر، افرادی انتخاب می شوند که در انتخابات ریاست جمهوری اردیبهشت سال آینده ثبت نام کنند و در نهایت اجماع بر روی یک نفر صورت بگیرد تا با سایر رقبا رقابت کنند.
وی با بیان اینکه احتمال حضور افرادی از استان کرمان در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده وجود دارد گفت: پیش بینی ما این تست که با توجه به اتحاد ایجاد شده بین نیروهای انقلابی، نتیجه انتخابات منجر به انتخاب افراد انقلابی و دلسوز نظام شود.
وی گفت: همه تشکل های سیاسی در بحث نظارت، اجرا و اعلام نظر شورای نگهبان و نتایج انتخابات پایبند به قانون باشند و مسائل را از طریق مجاری قانونی پیگیری کنند.
سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان کرمان که روز چهارشنبه چهارم اسفند در سالن ورزشی برق منطقه ای کرمان گشایش یافت امروز هشتم اسفند به کار خود پایان می دهد.
خبرنگار: داود رجبی بهجت ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7437/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.