مهدی جهان نجاتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بانک کشاورزی کرمان رتبه اول پرداخت تسهیلات رونق تولید را در کشور به خود اختصاص داده است.
وی خاطرنشان کرد: در این راستا بیش از یکهزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که همین تسهیلات باعث شد بسیاری از واحدهای تعطیل به چرخه تولید برگردند.
وی گفت: باید به دستان هر فردی که در کرمان آجر روی آجر بگذارد بوسه زد و بانک کشاورزی با این دیدگاه از تولید و توسعه استان حمایت می کند.
مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان کرمان درباره وضعیت ضمانت نامه ها برای دریافت تسهیلات عنوان کرد: بانک کشاورزی تنها بانکی است که صرفا با ضمانت قرار دادن محل اجرای طرح، تسهیلات پرداخت کرده و حتی بسیاری از وثیقه ها را خانه های روستایی قرار داده است.
وی با اشاره به ابلاغ دستورالعملی مبنی بر مد نظر قرار دادن چک های برگشتی برخی از متقاضیان دریافت تسهیلات افزود: بانک کشاورزی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی چک های برگشتی و بدهی های بانکی تا سقف یک میلیارد تومان را لحاظ نکرده است.
جهان نجاتی گفت: همچنین چک های برگشتی واحداهای تولیدی که می توانستند با استفاده از تسهیلات به چرخه تولید برگردند را مد نظر قرار ندادیم.
کرمان دارای 23 شهرستان است و جنوب استان کرمان با هفت شهرستان مدیریت امور شعب مستقل دارد.
خبرنگار: کمیل بهشتیان ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7429/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.