احمد امینی روش روز پنجشنبه در آیین عملیات اجرایی طرح فاضلاب مسکن مهر جیرفت به خبرنگار ایرنا افزود: اجرای این طرح از اهمیت بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل تلاش شد با انتخاب پیمانکار، این طرح وارد فاز عملیاتی شود.
وی اعتبار این طرح را بالغ بر 100 میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: قرارداد ابتدایی این طرح منعقد شده و تا 12 ماه آینده به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: 2 پکیج تصفیه خانه و خطوط شبکه در این طرح ساخته می شود که فاضلاب را در محل مسکن مهر تصفیه می کند و پساب این طرح نیز برای مصارف کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.
فرماندار جیرفت ادامه داد: اصلاح فرسودگی آب شهری جیرفت در دستور کار قرار دارد که با قول مساعد نماینده وزیر نیرو در آینده ای نزدیک مشکلات آب شهری و روستای این شهرستان برطرف خواهد شد.
وی تصریح کرد: طرح آبرسانی به شهر جبالبارز از پیشرفت بسیار مناسبی برخوردار است و این طرح تا پایان اردیبهشت سال آینده به بهره برداری می رسد.
وی در مورد مخزن آب جیرفت گفت: عملیات اجرایی طرح آبرسانی به شهر جبالبارز با کمبود بودجه مواجه است که پس از بازدید مدیر دفتر برنامه ریزی طرح های آب و فاضلاب کشور تامین بودجه این مخزن در دستور کار قرار گرفت.
مدیرکل نظارت بر طرح های آب و فاضلاب و مدیر دفتر برنامه ریزی طرح های آب و فاضلاب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور روز پنجشنبه در یک سفر یک روزه به جیرفت به همراه فرماندار و نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از طرح های آبرسانی این 2 شهرستان بازدید کرد.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: روح الله صائب ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
6003/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.