علی رشیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن عرض تسلیت و گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری افزود: اقشار مختلف جامعه در استان کرمان با همت استاندار به صورت یک صدا و هم فکر با کم آبی و بحران آب مقابله می کنند.
وی ادامه داد: انتظار می رود خیران کرمان نیز در مسیر مقابله با بحران کم آبی و آبرسانی به روستاهای این استان با مردم و مسئولان همراه شوند.
وی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم اولویت اصلی شرکت آبفار استان کرمان است خاطرنشان کرد: امروز هیچ منبعی مهمتر و با ارزش تر از آب برای کشور و استان کرمان وجود ندارد.
وی گفت: همکاری خیرین استان کرمان با حوزه آب روستایی در نشست های مختلف مطرح و از این قشر برای آبرسانی به روستاها درخواست کمک شد.
رشیدی محدودیت های منابع مالی را یکی از مشکلات مهم شرکت آبفار استان کرمان عنوان و بیان کرد: امروز چند خیر از خارج استان در تامین آب روستایی کرمان به کمک آبفار این استان آمده اند.
وی کمک های خیرین خارج از استان را مقطعی عنوان کرد و گفت: بر این باوریم که خیران استان کرمان همانگونه که در امر مدرسه سازی موثر بودند می توانند با خرید لوله و اتصالات و یا اجرای برخی از طرح های آبرسانی، خدمت بزرگی را به مردم روستاهای این استان ارائه کنند.
10 درصد روستاهای کشور در استان کرمان قرار دارد و مشترکان آب روستایی در این استان سالانه 60 میلیون متر مکعب آب آشامیدنی مصرف می کنند.
خبرنگار: کمیل بهشتیان ** انتشاردهنده: نجمه حسنی
7429/3029

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.