به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، یدالله موحد در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار دیرین امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی آورده است، ضایعه درگذشت یار دیرین امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی مردی بزرگ از دیار کریمان که تکیه گاهی عظیم برای انقلاب اسلامی بودند، موجب تاثر و تالم شدید است.
وی ادامه می دهد، اینجانب و تمام همکارانم این ضایعه عظیم و دردناک را به محضر مقام معظم رهبری که یکی از شاخص ترین یاران دیرین و صدیق خود را از دست دادند و به تمامی ملت شریف ایران بالاخص مردم دیار کریمان و بیت ایشان تسلیت عرض نموده و برای روح بلند آن عزیز از دست رفته علّو درجات از درگاه حضرت احدیت خواستارم.
** حضور شجاعانه و تاثیرگذار این روحانی نستوه در عرصه های پرخطر و پرفراز نشیب ایران، فصلی ارزشمند از زندگی این عالم عالیقدر بود
فرماندار کرمان نیز با صدور پیامی آورده است، بسم الله الرحمن الرحیم، انا لله و انا الیه راجعون،
روح ملکوتی یار دیرین امام و رهبری، عالم مجاهد، مبارز دوران ستم شاهی و فرمانده هشت سال دفاع مقدس، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، حضرت آیت الله حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی رحمة ‌الله علیه که عمر با برکت خود را در راه اسلام و شکل‌ گیری و پیشبرد نهضت اسلامی سپری کرد به ملکوت اعلی پیوست.
محمدعلی توحیدی آورده است، حضور شجاعانه و تاثیرگذار این روحانی نستوه در عرصه های پرخطر و پرفراز نشیب ایران، فصلی ارزشمند از زندگی این عالم عالیقدر بود.
وی می افزاید، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، چهره برجسته و تأثیرگذار انقلاب اسلامی پس از عمری تلاش و فعالیت خستگی ناپذیر در عرصه های مختلف نظام، از نمایندگی مجلس شورای اسلامی گرفته تا ریاست مجلس خبرگان و شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام و تا مسئولیت خطیر ریاست جمهوری، به پیر و مراد خود امام راحل (ره) پیوست تا امروز کشور در سوگ از دست دادن پرچمداری شجاع و مدیری هوشمند جامه عزا به تن کند.
وی آورده است، استان کرمان همواره به داشتن چنین فرزندی به خود می بالید فقدان این روحانی مدیر و سیاستمدار صبور که فخر مردم کرمان و دوست داران و ارادتمندان وی بود غمی است جانکاه که صبری عظیم طلب می کند.
توحیدی می افزاید، اینجانب ضمن تسلیت به محضر شریف رهبر معظم انقلاب (حفظه ا...) ، مردم قدرشناس ایران اسلامی و هم استانی های سوگوار برای آن عزیز سفر کرده و مجاهد خستگی ناپذیر از درگاه خداوند منان علو درجات و رحمت واسعه‌ الهی را مسئلت می نمائیم.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی
3029

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.