حجت الاسلام منصور نعمتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمیته اقتصاد مقاومتی مساجد با حضور هیات امنای مساجد، فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج و روحانی مستقر در روستاها راه اندازی می شود.
وی به پیاده سازی اقتصاد مقاومتی در زندگی افراد و لزوم آگاه سازی اقشار مختلف از مهارت های اقتصادی اشاره و اظهار کرد: مساجد باید در راستای آموزش مهارت های اقتصادی به خانوده ها تلاش کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ریگان، مسجد را مکانی مناسب برای رسیدن به جامعه ای اقتصادی دانست و افزود: گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در لایه های جامعه می تواند از طریق مساجد انجام شود.
نعمتی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه اقتصاد مقاومتی و شناسایی مخاطبان گفت: گفتمان و فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی و تنویر اذهان عمومی پیرامون گفتمان اقتصاد مقاومتی باید محور فعالیت های کانون های مساجد شود.
وی افزود: می توانیم روش‌ های مرتبط با فرهنگ اقتصاد مقاومتی را با حمایت از آثار و تولیدات گروه های هنری گسترش داده و با دادن ایده به هنرمندان، در راستای گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی گام برداریم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ریگان افزود: مجموعه سیاست ‌های کلی اقتصاد مقاومتی، در واقع الگویی بومی و علمی، برآمده از فرهنگ انقلابی و اسلامی و متناسب با وضعیت امروز و فردای کشور است.
نعمتی افزود: اقتصاد مقاومتی در صدد اقتصادی درونزاست و در این راستا فعالیت هایی در روستاهای شهرستان ریگان انجام می شود.
خبرنگار: موسی ملائیان ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7442/3029

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.