به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا کرمی پور شامگاه چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان جیرفت افزود: دشمن با تمام قوا به جنگ ما آمده و قصد دارد به دین و مکتب ما نیز نفوذ کند و دانش آموزان و دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم باید از کیان دولت و ملت محافظت کنند.
وی با بیان این که متاسفانه امروزه فضاهای مجازی، موجب سست شدن اعتقادات نسل جوان شده است اظهارکرد: فضاهای مجازی با القای شبهات عقیدتی، سبب انحراف جوانان می ‌شود.
امام جمعه جیرفت با بیان اینکه معلمان و علما باید با بررسی دقیق همه جوانب برای آسیب ‌شناسی معضلات ایجاد شده توسط فضاهای مجازی وارد عمل شوند افزود: دبیران پرورشی مدارس نیز باید برای رفع مشکلات ناشی از فعالیت فضاهای مجازی راه حل دقیق و منطقی ارائه کنند.
وی خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می‌ کند جوانان و نوجوانان را از حضور در محافل مذهبی و قرآنی باز دارد که ما هم در مقابل باید انگیزه حضور در کلاس‌ های قرآنی را برای این قشر تاثیرگذار جامعه ایجاد کنیم.
وی با اشاره به اینکه بیان اخلاق و اعتقادات معلمان باید بر روی دانش‌ آموزان تاثیرگذار باشد گفت: کارشناسان و متخصصان باید تمام مسائلی را که یک دانش ‌آموز به آن نیاز دارد بیان کنند تا جوانان و نوجوانان در فضاهای مجازی گمراه نشوند.
حجت الاسلام کرمی پور آسیب های اجتماعی را یکی دیگر از معضلات دانش آموزان بیان کرد و گفت: مدیر موفق در مدرسه، مدیری است که قدرت تشخیص بالا داشته و با تشخیص بموقع بتواند در مسائل مداخله موثر داشته باشد تا دانش آموزان را از افتادن در دام آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد به مواد مخدر حفظ کند.
خبرنگار: روح الله صائب ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
6003/3029

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.