علی اکبر مشرفی روز یکشنبه در نشست این هفته شورای اسلامی شهر با حضور شهردار کرمان افزود: شرایط طبیعی از جمله آفتاب و باد در نقاط مختلف موجب تخریب جنگل پردیسان قائم در مرور زمان می‌شود این جنگل به عنوان منابع طبیعی شهری در حال ترخیب است و هر روز شاهد یک اقدام جدید متضاد با هویت آن هستیم.

وی اظهار داشت: همانگونه شهرداری کرمان در ماه مبارک رمضان برنامه‌های قرآنی مجازی خوبی به مرحله اجرا رسانده که با دستور شهردار در شب‌های قدر نیز استمرار داشته باشد و شب قدر همچنین در محیطی باز و رعایت پرتکل های بهداشتی برگزار شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرمان گفت: تاسیساتی در محل جنگل پردیسان قائم ساختیم و هر روز یک طرح جدید در این منطقه اجرا می شود اکنون متاسفانه شاهد از بین رفتن این سرمایه طبیعی کرمان هستیم.

وی ادامه داد: امسال شاهد بارندگی ۲۰۰ میلیمتری در شهر کرمان بودیم که این بارندگی‌ها می تواند شوری زمین را از بین ببرد و محیطی مناسب برای رشد فضای سبز فراهم کند لذا به دستور شهردار می توان به این جنگل رسیدگی بیشتری کرد.

حسین چناریان عضو دیگر شورای اسلامی شهر هم در این نشست با بیان اینکه هدایایی برای جانبازان و خانواده شهدا و ۲۰ نفر از پاکبانان نمونه شهرداری کرمان درنظر گرفته شده است گفت: با توجه به بیماری کرونا جمعی از مستاجران پردیسان قائم از اسفندماه سال ۹۸ تا اردیبهشت‌ماه امسال تعطیل بوده‌اند که با بخشش اجاره بهای املاک تجاری آنان در کمیسیون برنامه و بودجه موافقت شد.

نشست این هفته شورای اسلامی شهر کرمان در خصوص تصویب نهایی مصوبات کمیسیون ها و بررسی واحد تصمیم در مورد چند نامه رسیده برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.