به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، نشست مشترک محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با مدیران ارشد بانک توسعه تعاون این استان برگزار شد و در ابتدا مدیر جدید بانک توسعه تعاون گزارشی از آخرین وضعیت عملکردی بانک ارائه داد و گفت: از مجموع منابعی که در بانک توسعه تعاون جذب می شود ۷۰ درصد برای مصارف بخش تعاون مصرف می شود.
محمد کافی زاده اظهار داشت: با توجه به عملکرد تقریبی سه هزار و ۸۰۰ میلیارد ریالی مجموع تسهیلات پرداختی در سال ۹۸ برای ۷۷ هزار پرونده تشکیل شده، ۸۰ درصد رشد نسبت به سال قبل از آن را دارد که پیش بینی می شود در سال آینده این موضوع ۱۰۰ درصد ارتقا یابد.
وی با قدردانی از حمایت‌های از نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در موضوعات ملی و استانی گفت: حمایت‌های کمیسیون اقتصادی مجلس از بانک توسعه تعاون به عنوان یکی از بانک‌های مهم اقتصادی کشور بیانگر اهتمام کمیسیون در حمایت‌های ملی و منطقه ای از این بانک است.
وی گفت: حمایت در افزایش سرمایه، افزایش منابع مالی قابل جذب در استان و سایر موارد حکایت از حمایت‌های دکتر پورابراهیمی از بانک توسعه تعاون دارد.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه با تقدیر از مجموعه فعالیت های بانک توسعه تعاون گفت: آمارهای ارائه شده نشان از روند رو به رشد این بانک است که نشان می دهد توانسته خدمات خوبی ارائه دهد.
پورابراهیمی افزود: درصد پایین مطالبات سوخت شده بانک نیز بیانگر مدیریت خوب در هدف گذاری دقیق برای تجهیز منابع برای طرح های اقتصادی است که طرحها اکثرا در حوزه ماموریتی خودشان عملیاتی شدند و کمترین میزان سوخت منابع هم اتفاق افتاده است.
وی ادامه داد: خوشبختانه استان کرمان رتبه چهارم عملکردی بانک توسعه تعاون در بین بانک های کشور دارد که این نتیجه زحمات و تلاش های تیم مدیریتی قبلی نیز هست و از تلاش های اقای حکمتی نیا نیز تقدیر می کنیم.
پورابراهیمی گفت: برای هرگونه افزایش توانمندی بانک توسعه تعاون در استان آماده همکاری هستیم تا در بحث وام های بخش اقتصادی و هم وام های ضروری به مردم شاهد عملکرد بهتری باشیم.
وی بیان داشت: با توجه به پیشنهاد مطرح در شورای معادن استان و براساس مصوبات قانونی در برنامه ششم توسعه، قرار است بخشی از منابع شرکت های بزرگ برای اشتغال غیرمستقیم به شکل سپرده در حوزه فعالیت های نظام بانکی قرار دهیم.
وی خاطرنشان کرد: جلساتی در ماه‌های پایانی سال گذشته با دبیرخانه شورای هماهنگی بانک‌ها صورت گرفته و در جلسات پیش رو مصوبات نهایی این پیشنهاد را نیز که ارائه کردیم، خواهیم گرفت تا شاهد اتفاقات مثبتی در افزایش میزان منابع برای بانکها و هم امکان ارائه خدمات بیشتر به ذینفعان باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.