سرهنگ رضا محمدرضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون این تعداد سارق در طرح‌های افزایش امنیت دستگیر شده است.

وی با بیان اینکه در کشف سرقت‌ها با افزایش ۳۵ درصدی مواجه هستیم تصریح کرد: امسال افزایش ۹۱ درصدی دستگیری سارقان را نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد بودیم.

وی ادامه داد: به کارگیری بیشترین توان اطلاعاتی و عملیاتی و بهره‌گیری از نیروهای کمکی واحدهای ستادی به منظور افزایش اقدامات کنترلی و مبارزه هرچه جدی‌تر با سارقان و مال‌خران، این ارقام را رقم زده است.

فرمانده انتظامی جیرفت از  تداوم طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای دستگیری سارقان و افزایش امنیت اجتماعی، طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی  به طور مداوم در یک ماهه نخست سال در این شهرستان اجرا شد.

وی از عزم جدی مجموعه انتظامی جیرفت در سال جاری برای برخورد قاطع با سارقان در این شهرستان خبر داد و گفت:‌ تلفن ۱۱۰ به عنوان پُل ارتباطی پلیس و مردم به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های شهروندان است.

سرهنگ محمدرضایی ادامه داد: تلفن ۱۹۷ نیز به عنوان بستری برای دریافت انتقادات و پیشنهادات شهروندان در حوزه عملکرد کارکنان ناجا، آماده پاسخگویی به عموم شهروندان است.

شهرستان جیرفت با ۳۱۶ هزار نفر جمعیت از پنج بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه، جبالبارز و اسفندقه تشکیل شده و در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.