به گزارش ایرنا، فریدون فعالی روز دوشنبه در نشست ستاد ساماندهی خدمات سفر استان کرمان‌ با تاکید بر شرکت مدیران دولتی در کارگروه گردشگری افزود: در حوزه گردشگری همه دلسوزانه باید وارد شوند و یک سازمان به تنهایی نمی تواند در این زمینه فعالیت کند.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری از ۲۳ تا ۲۶ بهمن‌ماه در تهران تأکید کرد: در این نمایشگاه ۳۵۰ مترمربع فضا به استان کرمان اختصاص یافته که می‌توان از این فرصت برای معرفی ظرفیت‌های تاریخی، صنایع دستی و گردشگری این خطه بهره برد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به وجود ستاد بحران در همه بخش‌ها و حوزه‌ها تصریح کرد: امروز در حوزه گردشگری بحران وجود دارد و باید تدبیری اندیشیده شود تا گردشگری حقش را از این بحران بگیرد.
این مسئول خاطرنشان کرد: باید برنامه‌ریزی شود تا بحران‌ها در حوزه گردشگری تبدیل به فرصت شود.
رئیس جامعه هتلداران استان کرمان نیز با اشاره به اینکه ۱۰۰ درصد تورهای گردشگری کنسل شده است گفت: این امر تورهای خارجی را تا یکسال آینده تحت تاثیر قرار داده اما به واسطه گردشگری مذهبی و وجود مقبره شهید حاج قاسم سلیمانی امکان افزایش حوزه گردشگری نیز وجود دارد.
جاوید سبحانی برای تبلیغات و معرفی ظرفیت‌های گردشکری استان کرمان اعلام آمادگی کرد و افزود: جامعه هتلداران همیشه خط مقدم در این حوزه است و متضررترین جامعه در حوزه گردشگری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.