به گزارش ایرنا ، وجود سگ های بلاصاحب و رها بودن آنان در برخی نقاط شهر کرمان ضمن تهدید سلامتی و بهداشت مردم گاها مزاحمت هایی برای شهروندان داشته است که برای رفع این معضل شهرداری با فراخوانی و نظر خواهی از ایده پردازان دوستدار حیوانات دست یاری دراز کرده است .

 علیرضا ریاضی سرپرست سازمان پسماند شهرداری کرمان با بیان اینکه موضوع سگ های بلاصاحب یکی از  دغدغه ی شهروندان و مدیران شهری است، ادامه داد: تاکنون اقدامات  زیادی در این زمینه انجام شده است .

وی  اظهار داشت : این سازمان با برنامه ریزی مناسب در حال ساماندهی پناهگاه سگ‌های بلاصاحب است و در این راستا اقدامات ویژه‌ای از قبیل بلوک چینی، بروزرسانی و گسترش محوطه نگهداری سگ‌ها انجام داده است.

ریاضی  از افزایش اکیپ‌های زنده‌گیری سگهای بلاصاحب به چهار اکیپ با خودروهای مجهز شده خبر داد و افزود: عملیات زنده‌‍گیری سگ‌های بلاصاحب به‌صورت دو نوبت صبح و عصر و به منظور کاهش آنها در سطح شهر در حال انجام است.

 وی با تاکید بر اینکه برای ساماندهی سگ های بلاصاحب نیاز به نقطه نظرات و پیشنهادات صاحب نظران و کمک انجمن‌های حمایت از حیوانات داریم، خاطرنشان کرد: شهرداری از نقطه نظرات و پیشنهادات صاحبنظران در خصوص اجرای طرح ساماندهی سگ های بلاصاحب استقبال می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.