به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در این مراسم با اشاره به اینکه قرارداد اجرای این طرح 18 ماه است، گفت: با بهره برداری از این طرح چهار هزار و 200 خانوار در شهر ریجاب و 54 روستای شهرستان دالاهو از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.
سیروس شهبازی، اعتبار اختصاص یافته برای اجرای این طرح گازرسانی را 32 میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: گاز مورد نیاز این شهر و روستاها از طریق خط تغذیه 8 و 12 اینچ که از شهرستان سرپل ذهاب منشعب می شود، تامین می گردد.
استان کرمانشاه 32 شهر دارد که مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه گفت: امروز گازرسانی به شهر ریجاب آغاز می شود و شهرهای نوسود، نودشه و ازگله هم در دست اجراست و تنها شهر سومار باقی می ماند که با توجه به اینکه خالی از سکنه است فعلا برنامه ای برای این شهر نداریم.
شهبازی همچنین با بیان اینکه اکنون بیش از 99 درصد جمعیت شهری و 61 درصد جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی برخوردار هستند، افزود: اکنون گازرسانی در بیش از 540 روستا در دست اجراست.
او برنامه امسال شرکت گاز استان کرمانشاه را بهره برداری از طرح گازرسانی به 300 روستا اعلام کرد.
فرماندار دالاهو نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: از مجموع 141 روستای این شهرستان اکنون 9 روستا دارای گاز طبیعی و 22 روستا نیز در مرحله علمک گذاری است.
جهانبخش حیدری افزود: در مراسم امروز با حضور استاندار، گازرسانی به شهر ریجاب و 54 روستا نیز به پیمانکار واگذار و عملیات اجرایی آن به صورت رسمی آغاز شد.
شهرستان دالاهو با 36 هزار تن جمعیت در 100 کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.