به گزارش خبرنگار ایرنا، اولین رویداد مهم ورزشی کرمانشاه در هفته گذشته دعوت 2 دختر قایقران کرمانشاهی به اردوی آمادگی تیم ملی آب های خروشان کشور بود که دنیا محمدی و گلشن رهیده با نظر کادر فنی به این اردو دعوت شدند.
سومین مرحله اردوی تیم ملی آب های خروشان نوجوانان از 30 آبان آغاز و تا 14 آذر در دریاچه آزادی تهران ادامه پیدا می کند.
تیم ملی آب های خروشان ایران خود را برای حضور در رقابت های انتخابی سهمیه المپیک نوجوانان آماده می کنند.

** تیم بعثت کرمانشاه مغلوب خوشه طلایی ساوه شد/گرامیداشت جانباختگان زلزله
در آغاز هفته دوازدهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور، تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با نتیجه 'یک بر صفر' مقابل خوشه طلایی ساوه مغلوب شد.
تیم های فوتبال خوشه طلایی ساوه و بعثت کرمانشاه در ساوه به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این تیم میزبان بود که توانست با گل فرهاد خیرخواه سه امتیاز شیرین مسابقه را کسب کند.
تنها نماینده فوتبال کرمانشاه در لیگ دسته دوم، با این شکست 14 امتیازی و در همان رده ششم جدول باقی ماند، در مقابل ساوه ای ها با 13 امتیاز به رده هفتم جدول صعود کردند.
در ابتدای مسابقه، اعضای تیم خوشه طلایی ساوه با حمل پلاکارد نوشته ای یاد و خاطره جانباختگان زلزله 7.3 ریشتری استان کرمانشاه که منجر به کشته شدن 437 نفر و مجروح شدن 10 هزار و 179 نفر شد را گرامی داشتند و بازیکنان 2 تیم نیز فاتحه ای برای شادی روح درگذشتگان این حادثه قرائت کردند.

** کانکس های اهدایی وزارت ورزش و جوانان به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد
کانکس های اهدایی وزارت ورزش و جوانان صبح روز چهارشنبه (اول آذر) برای اسکان موقت زلزله زدگان استان کرمانشاه به مناطق زلزله زده ارسال شد.
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در سفر روز یکشنبه (28 آبان) خود به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه قول ارسال 50 عدد کانکس برای اسکان افراد زلزله زده را داده بود.
این کانکس ها توسط مسئولان مستقر با توجه به نیازمندی های منطقه در شهرستان های زلزله زده (سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی، قصرشیرین، دالاهو) مستقر و در اختیار زلزله زدگان قرار گرفت.
جامعه ورزش کشور تاکنون بیش از 350 محموله امدادی نظیر آب معدنی، پتو، چادر، انواع مواد غذایی و وسایل گرمایشی را به مناطق زلزله زده استان ارسال کرده است.

** ادامه همدری جامعه ورزش با زلزله زدگان کرمانشاه
پس از گذشته بیش از 10 روز از وقوع زلزله 7.3 ریشتری استان کرمانشاه، همدری و کمک های جامعه ورزشی کشور با افراد زلزله زده همچنان ادامه دارد.
پس از آنکه در روزهای گذشته اعضای تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی و کاراته ایران و همچنین چهره هایی نظیر علی دایی، حمید استیلی و ... به مناطق زلزله زده سفر کردند، به تازگی نیز هادی ساعی، مسعود حجی زواره و آرش میراسماعیلی از قهرمانان سابق تکواندو و جودو جهان نیز در میان زلزله زدگان کرمانشاهی حضور یافته و کمک هایی را به این افراد اهدا کردند.

**چهار کبدی کار کرمانشاهی در رقابت های قهرمانی آسیا به میدان می روند
رئیس هیات کبدی کرمانشاه با اشاره به برگزاری رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا به میزبانی کشورمان، از حضور چهار کبدی کار کرمانشاهی در این رقابت ها خبر داد و گفت: محمدامین نصرتی در تیم آقایان و راحله نادری، فاطمه کرمی و آزاده صیدی در تیم بانوان ایران حضور دارند.
وی ادامه داد: رضا امیری از داوران برجسته کبدی کرمانشاه نیز به عنوان داور در این رقابت ها حضور خواهد داشت.
مختار صیدی یادآور شد: رقابت های کبدی قهرمانی بزرگسالان آسیا روزهای چهارم و پنجم آذر در سرسرای امام خمینی (ره) شهر گرگان برگزار خواهد شد.

**قایقران معلول کرمانشاهی عازم رقابت های آب های آرام آسیا شد
رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه از اعزام قایقران معلول کرمانشاهی به رقابت های قهرمانی آب های آرام معلولان آسیا خبر داد و گفت: شهلا بهروزی راد قایقران کرمانشاهی است که با نظر کادر فنی به عنوان یکی از نمایندگان ایران به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام شد.
عزت الله پرنیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: رقابت های آب های آرام (پاراکانو) قهرمانی آسیا از سوم تا پنجم آذر به میزبانی تایلند برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: تیم قایقرانی آب های آرام معلولان ایران با پنج نماینده (3 ورزشکار آقا و 2 ورزشکار خانم) به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام شده است.

** کاراته کاهای کرمانشاه در لیگ جهانی ژاپن به میدان می روند
رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه از اعزام 2 کاراته کا کرمانشاهی به رقابت های لیگ جهانی این رشته که به میزبانی ژاپن برگزار می شود، خبر داد.
ناصر محمدصالحی اظهار کرد: محدثه آقایی در وزن به اضافه 68 کیلوگرم و هامون درفشی پور در وزن 67- کیلوگرم به لیگ جهانی کاراته اعزام و نماینده کشورمان در این اوزان خواهند بود.
وی افزود: رقابت های لیگ جهانی کاراته وان (سری A) در روزهای شنبه و یکشنبه چهارم و پنجم آذر به میزبانی شهر اوکیناوا ژاپن با حضور بیش از 783 کاراته کا از 67 کشور دنیا برگزار خواهد شد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.