فرامرز اکبری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر حفظ خونسردی و آرامش مردم در شرایط فعلی گفت: مردم اطمینان داشته باشند که چادر به میزان کافی برای اسکان آنها تامین شده است.
وی اظهار کرد: نمایندگان فرماندار با مراجعه به محله های مختلف برای هر سرپرست خانوار حواله دریافت چادر صادر می کنند و از این بابت جای هیچ گونه نگرانی نیست.
وی اظهار داشت: آب برخی از محله های سطح شهر قصرشیرین وصل شده است و امداد رسانی از سوی تمامی مدیران در حال انجام است و همه دستگاه ها پای کار هستند.
فرماندار قصرشیرین بیان کرد: مواد غذایی و آب آشامیدنی برای روستاهای زلزله زده این شهرستان ارسال و در حال توزیع است و چادر نیز به تعداد کافی از طریق بخشداری در بین روستاییان زلزله زده توزیع می شود.
اکبری از تلاش همه جانبه برای جذب کمک به زلزله زدگان قصرشیرین خبر داد و گفت: مردمی که منازل و واحدهای مسکونی آن ها آسیب دیده اطمینان داشته باشند تیم های ارزیابی با مراجعه به منازل خسارت ها را بررسی و برآورد می کنند.
وی افزود: دولت تدبیر و امید برای ساخت دوباره واحدهای مسکونی آسیب دیده ناشی از زلزله اخیر اهتمام ویژه ای دارد و بی شک برای تحقق این مهم از تمام امکانات و ظرفیت های موجود به شکل مطلوب استفاده می شود.
زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه تاکنون 430 کشته و 7817 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده که از جمله آن می توان به تخریب کلی و جزیی حدود 40 هزار واحد اشاره کرد.
7097/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.