مهدی عبدالمالکی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این چهار پایگاه در بوستان شاهد، فرهنگسرا گل نرگس در شهرک ژاندارمری، فرهنگسرا شهر در جوانشیر و فرهنگسرا کوثر در سی متری دوم واقع شده اند.
وی یادآوری کرد: شهرداری کرمانشاه با همکاری تشکل های مردم نهاد و جمعیت پیشروان کرمانشاه اقدام به راه اندازی پایگاه کمک های مردمی کرده است.
عبدالمالکی خاطرنشان کرد: کمک های مورد نیاز زلزله زدگان شامل اقلامی نظیر پتو، آب معدنی، غذاهای کنسروی، لباس گرم و چادر می شود و انتظار می رود شهروندان کرمانشاهی کمک های اینچنین را ارئه کنند.
قائم مقام شهردار کرمانشاه همچنین از ارسال محموله کالاهای مورد نیاز مناطق زلزله زده توسط این نهاد خبر داد.
عبدالمالکی یادآوری کرد: شورای شهر کرمانشاه نیز در مصوبه ای، رقم قابل توجهی برای خریداری اقلام مورد نیاز درنظر گرفته و در اسرع وقت ارسال خواهد شد.
وی با بیان اینکه خوشبختانه زلزله در کرمانشاه با کمترین تلفات همراه بوده است، از آماده باش کامل شهرداری در حوزه خدمات شهری، آتش نشانی و مناطق هشت گانه شهرداری خبر داد‌.
قائم مقام شهردار کرمانشاه اظهار کرد: بیشتر ماموریت اکیپ های آتش نشانی در زلزله شب گذشته مرتبط با مشکلات ایجاد شده در آسانسور آپارتمان ها و مشکلات جزیی بوده که در اسرع وقت مرتفع شد.
عبدالمالکی ایجاد 2 مورد آتش سوزی محدود در منطقه باغ ابریشم و کهریز را از دیگر موارد کنترل شده در حوزه آتش نشانی عنوان کرد و گفت: یک مورد هم مشکل تخریب محدوده در منطقه باغ نی صورت گرفته بود که رسیدگی شد.
وی در پایان و با اشاره به آمادگی کامل نیروهای شهرداری برای خدمت به مردم، از شهروندان خواست در صورت بروز مشکل با تلفن 125 تماس حاصل نمایند.
طبق آخرین خبرهای منتشر شده، تعداد کشته های زلزله در استان تاکنون به بیش از 340 نفر رسیده و آمار زخمی ها نیز از مرز چهار هزار نفر فراتر رفته است.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.