به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی محمد لروند در خطبه های نماز جمعه این هفته کنگاور، هجمه علیه سپاه پاسداران را یک دسیسه خباثت آمیز دانست و افزود: این نهاد انقلابی حافظ هویت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ضامن امنیت و آسایش ملت بیدار ایران است.
وی اظهار کرد: امروز اگر دشمن در تمام صحنه ها از ملت و سپاه ایران حساب می برد به برکت خون 223 هزار شهید خونین بال است که درخت تنومند سپاه مردمی ایران را آبیاری کردند.
لروند با بیان اینکه خلع سلاح موشکی ایران گزینه جدید دشمن برای براندازی سپاه است، خاطرنشان کرد: سپاه یعنی 85 میلیون ایرانی با غیرت که برای دفاع از این آب و خاک چشمان دشمنان پلید ایران را کور خواهند کرد.
وی ضمن تقدیر از حمایت های رئیس جمهوری و وزیر خارجه ایران از سپاه پاسدارن، تاکید کرد: افسوس ما از این است هنوز بعضی ها در کشور هستند که این همه زورگویی و یاغی گری سردمداران آمریکا را نمی بینند.
خطیب جمعه کنگاور در ادامه به کنترل کرکوک به وسیله نیروهای دولت عراق اشاره کرد و گفت: این امر نشان داد که بارزانی تنها یک طبل تو خالی است و ضربه شکننده ای برای دشمن و پاسخ کوبنده ای بر حمایت شیطانی رژیم صهیونیستی بود و معلوم شد این رژیم جعلی هیچ غلطی نمی تواند بکند.
حجت الاسلام لروند همچنین به اعتراض شدید امام خمینی (ره) در چهارم آبان 1343 به تصویب قانون کاپیتولاسیون اشاره کرد و گفت: این قانون به معنای مصونیت تبعه آمریکا در ایران بود و ایشان در مقابل این مصوبه استعماری قیام کرد که این قیام منجر به تبعید امام راحل (ره) شد.
امام جمعه کنگاور در پایان از حضور نیافتن مسئولان در نماز جمعه انتقاد کرد و گفت: نماز جمعه فقط برای مردم عادی نیست، مدیران و مسئولان نیز از فیض نماز جمعه و نماز جماعت مساجد باید بهره برداری کنند.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447 خبرنگار:مجید رحمتی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.