به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین ویسمرادی روز پنجشنبه در دیدار با رییس و کارکنان اداره ورزش و جوانان روانسر افزود: ورزش جامعه را پویا و سرزنده می کند و خانوارها باید بخشی از هزینه ها را به امر ورزش اختصاص دهند.
وی تصریح کرد: هر چه در امر ورزش سرمایه گذاری کنیم از هزینه در حوزه های دیگر از جمله بهداشت و درمان و آسیب های اجتماعی کاسته می شود.
فرماندار روانسر اضافه کرد: تا زمانی که فرهنگ ورزش در خانواده ها نهادینه نشود، به کسب موفقیتهای بیشتر نمی توان امیدوار بود و اگر خانواده‌هایی ورزش ‌دوست و علاقه مند داشته باشیم، نتیجه آن جامعه سالم و با نشاط است که به دور از آسیب‌های اجتماعی خواهد بود.
ویسمرادی اظهار داشت: ورزش همگانی علاوه بر نقش مهمی که در سلامت جامعه دارد، می تواند پویایی و نشاط جامعه را نیز فراهم کند.
وی با بیان اینکه مدیریت صحیح ورزشی نقش پررنگی در پدیدار شدن پتانسیل ها دارد، اضافه کرد: آرزوی همه مردم و مسئولان روانسری این است که ورزشکاران بی شماری از این شهرستان در رقابتهای ملی و بین المللی حضور پیدا کنند.
رییس اداره ورزش و جوانان روانسر نیز گفت: 24 هیات ورزشی در این شهرستان فعال است و بانوان روانسری در 12 هیات فعالیت می کنند.
محمد یاری افزود: ورزشکاران روانسری از ابتدای سال گذشته تاکنون هشت مدال کشوری و 282 مدال استانی را تصاحب کرده اند.
وی یادآور شد: شهرستان روانسر از سال گذشته تاکنون میزبان یک دوره مسابقات کشوری و 26 دوره مسابقات استانی بوده است.
رییس اداره ورزش و جوانان روانسر گفت: هم اکنون 963 ورزشکار سازمان یافته در این شهرستان فعالیت دارند.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455 خبرنگار:یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.