محمد سهراب بیگ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: در روز پایانی رقابت های قایقرانی آب های آرام آسیا که صبح امروز (26 مهر) در چین برگزار شد، قایقران کرمانشاهی در بخش کانو و در ماده های 200 متر و یک هزار متر صاحب مدال برنز شد.
وی ادامه داد: در ماده 200 متر 2 نفره، اجاقی و مجللی توانستند با قرار گرفتن در جایگاه سوم، مدال برنز را از آن خود کنند.
سهراب بیگ تصریح کرد: در ماده یک هزار متر 2 نفره نیز اجاقی به همراه کیا اسکندانی مقام سوم و مدال برنز را بدست آورد.
رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه در ادامه به حضور اجاقی در ترکیب تیم چهار نفره کانو 200 متر اشاره و اظهار کرد: وی همراه با عادل مجللی، دامون صادقی و کیا اسکندانی به مقام پنجمی رضایت داد.
وی در ادامه به مسابقات بخش بانوان نیز اشاره و اظهار داشت: در کانو یک نفره 200 متر هیوا افضلی قایقران کرمانشاهی که روز گذشته مقام نخست را در نیمه نهایی کسب کرده بود امروز در دیدار فینال به عنوانی بهتر از ششمی دست پیدا نکرد.
سهراب بیگ افزود: در مسابقات بخش جوانان نیز سما یاسمی دیگر قایقران کرمانشاهی حاضر در مسابقات آب های آرام آسیا در کایاک دو نفره 200 متر همراه با کیانا کمالزاده به مقام چهارمی بسنده کرد.
رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه گفت: محمدطاهر حسینی افشار، فاطمه کرمجانی و هیوا افضلی دیگر قایقرانان کرمانشاهی حاضر در مسابقات آب های آرام آسیا بودند که از کسب مدال بازماندند.
هم اکنون حدود 150 ورزشکار خانم و آقا زیرنظر هیات قایقرانی استان کرمانشاه به صورت رسمی و بیمه شده فعالیت می کنند و این هیات با داشتن 15 ملی پوش و اردونشین در تیم های مختلف قایقرانی یکی از قطب های کشور محسوب می شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.