به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمد شرفی روز چهارشنبه در همایش فرماندهان کلانتری ها و پاسگاه های استان کرمانشاه که در تالار بعثت این شهر برگزار شد، اظهار داشت: از این تعداد بیش از 30 ایستگاه بازرسی ثابت و صد ایستگاه نیز متحرک خواهد بود.
به گفته وی، ایستگاه های متحرک در مسیرهای فرعی و نقاطی که احساس نیاز شود به کارگیری خواهند شد.
رییس پلیس پیشگیری ناجا، با بیان اینکه نیروی انتظامی به شدت در حال آماده سازی برای ایام اربعین است، گفت: در این زمینه از توان سپاه و ارتش نیز استفاده خواهد شد.
سردار شرفی، به حضور تیم های تخصصی مبارزه با مواد مخدر در طول مسیر اشاره کرد و گفت: به منظور ساماندهی حضور اتباع بیگانه بدون مجوز، چهار اردوگاه در استان های کرمانشاه، لرستان، همدان و ایلام ایجاد خواهد شد.
وی اعلام کرد که 159 توقفگاه هم در مسیر تردد زائران خارجی به منظور ساماندهی حدود 26 هزار زایر فعالیت خواهند کرد.
رییس پلیس پیشگیری ناجا در بخش دیگری از صحبت های خود به آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: امنیت در نتیجه فعالیت همه سازمان ها و دستگاه ها ایجاد می شود و همه افراد جامعه باید در ایجاد امنیت شریک ‌باشند.
سردار شرفی، عملکرد انتظامی استان کرمانشاه در کاهش سرقت ها را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: میزان پرونده های سرقت و سرقت به عنف در استان کرمانشاه چهار درصد کاهش یافته است.
به گفته رییس پلیس پیشگیری ناجا، میزان دستگیری سارقان در کرمانشاه افزایش و میزان نزاع دسته جمعی، قتل و سرقت های منزل، طلا فروشی، احشام و خودرو هم کاهش یافته است.
وی اظهار کرد: با این حال در برخی از جرایم همچون سرقت مغازه شاهد افزایش در سطح استان کرمانشاه هستیم.
وی به رضایت مردم از عملکرد مرکز فوریت های پلیسی 110 اشاره کرد و گفت: میزان تقدیرهای امسال مردم از پلیس 110 نسبت به نیمه نخست سال گذشته 13 درصد افزایش و میزان شکایت ها 48 درصد کاهش یافته است.
رییس پلیس پیشگری ناجا، در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه سنگینی کار نیروی انتظامی بر عهده کلانتری ها و پاسگاه ها است که شبانه روز در حال خدمت به ‌مردم هستند، گفت: در ایام اربعین حسینی در بیش از 50 هزار مسجد، هیات ها و تکایا و بیش از 10 هزار مرکز تجمع عزاداران توسط 80 هزار نفر از پرسنل ناجا و 80 هزار نفر نیروهای مردمی پوشش داده شد.
سردار شرفی، همچنین به هجمه های دشمنان علیه سپاه اشاره و تاکید کرد: سپاه و بسیجیان تلاش های بسیاری برای کشور می کنند و حافظان آب و خاک میهن هستند.
وی با بیان اینکه هر ایرانی در زمان تهدید یک‌ بسیجی است، گفت: ما باید حافظ ارزش های نیروهای نظامی و انتظامی در هر شرایطی باشیم.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.