به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند روز چهارشنبه در همایش سالیانه روسا و فرماندهان کلانتری ها و پاسگاه های کلانتری استان ‌که در تالار بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: عزیزان نیروی انتظامی امروز شرایطی را در کشور ایجاد کرده اند که شاهد بالاترین سطح امنیت هستیم.
وی با بیان اینکه لازمه برقراری امنیتی خوب و ایده آل اقتدار پلیس است، افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قتدار پلیس همراه با ترحم و محبت است که اعتماد و رضایت مردم را در پی داشته است.
بازوند، امنیت را پیش فرض حرکت های عظیم اجتماعی و اقتصادی دانست و عنوان کرد: امروز حرکت جریان سیال سرمایه و جذب سرمایه گذاری نیازمند ایجاد امنیت است.
وی ادامه داد: بین تولید و اشتغال سازوکاری وجود دارد و تنها با سخنرانی و شعار نمی توان این سازوکار را ایجاد کرد از این‌ رو یکی از اصلی ترین پیش زمینه برای اشتغالزایی، ایجاد امنیت است.
وی با بیان اینکه یکی از ویژگی های پلیس در جامعه قانون گرایی است، گفت: اگر بخواهیم به یک‌ فرهنگ برسیم ‌نیازمند قانون هستیم.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه همه باید در راستای تقویت بستر قانون ‌گرایی در جامعه گام برداریم گفت: مردم پلیس را درمانی برای حل مشکلات خود می دانند از این رو به عنوان یک نیروی مردمی به آن‌ نگاه می کنند.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا نیز در این مراسم گفت: ماموران نیروی انتظامی باید با حضور مستمر و تلاش شبانه روزی احساس امنیت را در جامعه ایجاد کنند.
حجت الاسلام والمسلمین ابوتراب بهرامی افزود: مردم ‌به خوبی به پلیس اعتماد دارند و جایگاه نیروی انتظامی در جامعه‌ به صورت مداوم در حال ارتقاء است.
نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی عنوان کرد: تمامی اعضای ناجا باید با همکاری عقیدتی، سیاسی تمام تلاش خود را به کار گیرند که پلیس ما پلیسی اسلامی باشد.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.