محمد سهراب بیگ روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:محدطاهر حسینی افشار، علی اجاقی، فاطمه کرمجانی و هیوا افضلی قایقرانان کرمانشاهی حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا هستند.
وی ادامه داد: در بخش بانوان و در کانوی 2 نفره 500 متر، فاطمه کرمجانی و هیوا افضلی با قرار گرفتن در رده پنجم از دستیابی به مدال بازماندند.
سهراب بیگ افزود: در کانوی چهار نفره 200 متر نیز هم تیم ایران با ترکیب مهسا کهنسال، آتنا رئوفی، فاطمه کرمجانی و هیوا افضلی به رقابت با حریفان پرداخت و در نهایت رتبه چهارم را کسب کرد.
رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه یادآوری کرد: در کایاک چهار نفره یک هزار متر مردان نیز تیم ایران با ترکیب امین بوداغی، امید احمدی، صادق زمانی و محمدطاهر حسینی افشار (کرمانشاه) چهارم شد.
وی تصریح کرد: در کانوی چهار نفره یک هزارمتر مردان هم تیم ایران با ترکیب محمدنبی رضایی، معراج محمدزاده، کیا اسکندانی و علی اجاقی (کرمانشاه) عنوان چهارم را کسب کرد.
سهراب بیگ ادامه داد: مرحله نیمه نهایی رقابت های کانوی یکنفره 200 متر بانوان نیز صبح امروز برگزار و هیوا افضلی بانوی کرمانشاهی با کسب عنوان نخست، راهی مرحله فینال شد.
رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه گفت: رقابت های آبهای آرام قهرمانی آسیا صبح فردا (26 مهر) با برگزاری مسابقات فینال در ماده های مختلف ادامه پیدا خواهد کرد.
وی در پایان اظهار کرد: رقابت های آب های آرام قهرمانی آسیا که از 23 مهر به میزبانی کشور چین آغاز شده تا روز بیست و ششم همین ماه ادامه پیدا می کند.
اکنون 145 ورزشکار خانم و آقا زیرنظر هیات قایقرانی استان کرمانشاه به صورت رسمی و بیمه شده فعالیت می کنند و این هیات با داشتن 15 ملی پوش و اردونشین در تیم های مختلف قایقرانی یکی از قطب های کشور محسوب می شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.