به گزارش خبرنگار ایرنا، سید ارسلان حسینی روز سه شنبه در نشستی خبری اظهار کرد: غبار روبی مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان های والای آن ها و دیدار با خانواده های معظم شهدای مدافع حرم از برنامه هایی ابتدایی هفته تربیت بدنی خواهد بود.
وی ادامه داد: دیدار خانواده ورزش با امام جمعه و استاندار کرمانشاه، افتتاح پیست تارتان شهرستان سنقر و کلیایی و سرسرای ورزشی شهرستان کنگاور، افتتاح خانه کاراته استان و دیدار با پیشکسوتان ورزشی از دیگر برنامه هایی است که برای هفته تربیت بدنی پیش بینی شده است.
حسینی خاطرنشان کرد: برنامه های هفته تربیت بدنی با هدف نشان دادن اهمیت ورزش در جامعه و ترغیب مردم به بحث ورزش برگزار خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر مهمترین برنامه های این اداره کل در نیمه دوم سال، اظهار کرد: تشکیل شورای عالی ورزش به ریاست استاندار برای پیگیری مسائل ورزشی استان و راه اندازی مجمع خیرین ورزشی از جمله آن هاست.
وی افزود: ارزیابی مستمر هیات های ورزشی، تقویت و تشویق هیات های فعال و تذکر به هیات های کم کار، هم افزایی با فدراسیون های مختلف برای اعطای میزبانی مسابقات بین المللی به کرمانشاه و ساماندهی معاونت امور جوانان از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای نیمه دوم سال است.
حسینی ادامه داد: هم افزایی با بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در ورزش، مرمت و بازسازی برخی اماکن ورزشی، دیدار و تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی و پیگیری احداث فضاهای ورزشی که عملیات ساخت آن ها آغاز شده نیز در دستور کار قرار دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: در حوزه بانوان نیز احداث پارک مخصوص این قشر و احداث سالن های ورزشی مختص آن ها در شهرستان های مختلف از دیگر برنامه هایی است که به صورت جدی دنبال خواهیم کرد.
وی همچنین با اشاره به راه اندازی ستاد بازی های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: روی حضور 45 ورزشکار در 2 بخش آسیایی و پارآسیایی سرمایه گذاری کرده ایم که امیدوارم 35 ورزشکار کرمانشاهی بتوانند سهمیه حضور در این رقابت ها را کسب کنند.
حسینی در پایان گفت: استان کرمانشاه در بازی های آسیایی و پارآسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی 23 ورزشکار داشت.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.