محمد سهراب بیگ روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هانیه بیداد قایقران کرمانشاهی تیم ملی روئینگ جوانان ایران است که صبح امروز (21 مهر) توانست به مرحله فینال صعود کند.
وی یادآوری کرد: این قایقران کرمانشاهی در مرحله نیمه نهایی روئنگ تک نفره بانوان توانست با کسب عنوان دوم راهی مرحله فینال شود تا برای کسب مدال تلاش کند.
سهراب بیگ افزود: در این بخش قایقرانان چین تایپه و ازبکستان نیز به ترتیب مقام های اول و سوم را کسب کردند تا به همراه بیداد شانس های کسب مدال باشند.
رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه یادآور شد: هانیه بیداد در مرحله مقدماتی توانست با پشت سرگذاشتن تمامی رقبا به عنوان نفر نخست راهی مرحله نیمه نهایی شود.
وی ادامه داد: مرحله فینال مسابقات روئینگ تک نفره فردا (22 مهر) برگزار می شود و امیدوارم بانوی قایقران کرمانشاهی حاضر در این مرحله بتواند با مدال و دست پر میدان رقابت را ترک کند.
رقابت های قهرمانی روئینگ جوانان آسیا از 19 تا 22 مهر در کشور سنگاپور برگزار می شود و تیم ملی روئینگ جوانان ایران با 13 ورزشکار (7 آقا و 6 خانم) به همراه چهار مربی عازم رقابت های قهرمانی آسیا شده است.
هانیه بیداد دختر قایقران کرمانشاهی پیش از اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا در گفتگویی که با ایرنا داشت عنوان کرده بود که برای کسب مدال به این رقابت ها خواهد رفت.
وی اظهار کرد: شرایط مسابقات از آن جایی که حکم انتخابی المپیک جوانان را نیز دارد بسیار سخت خواهد بود و رقبا با نهایت توان و آمادگی شرکت خواهند کرد.
ملی پوش روئینگ ایران در عین حال از قایقرانان چین تایپه، اندونزی، ژاپن و ازبکستان به عنوان اصلی ترین رقبای خود در مسابقات قهرمانی آسیا یاد کرد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.