به گزارش خبرنگار ایرنا، پرویز ایده پور روز چهارشنبه در یادواره شهدای آبروی محله با محوریت شهید کردبهمن در شهر مرزی نودشه به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود: امنیت امروز کشورمان به برکت خون شهیدان است.
وی اظهار کرد: شهیدان برای ما عزت، اقتدار، آبرو و امنیت را به ارمغان آوردند و پاسداشت این عزیزان احترام به همه ارزشهاست.
ایده پور، نعمت رهبری و شهیدان را 2 رکن بقا و ماندگاری انقلاب و نظام دانست و گفت: در کنار این 2 مؤلفه ارزشمند حضور مردم و وحدت آنها نیز نقش مهمی در این بقا و ماندگاری دارد.
فرماندار پاوه با اشاره به برگزاری همه پرسی در اقلیم کردستان عراق گفت: در اروپا مرزها را از بین می برند تا انسجام و یکپارچگی آنان بیشتر شود اما در کشورهای اسلامی بین اقوام و مذاهب دیوار کشیده می شود.
وی افزود: این کار در کشورهای اسلامی موجب می شود تا بذر اختلاف و تفرقه هر چه بیشتر بین مسلمانان پاشیده شود و این همان برنامه هایی است که دشمنان اسلام برای نابودی جهان اسلام طراحی کرده اند.
فرماندار پاوه در ادامه با انتقاد از نبود هماهنگی و هم افزایی بین اعضای شورای اسلامی نودشه گفت: این اختلاف موجب شده تا کارهای عمرانی و خدماتی این شهر با اختلال روبرو شوند.
وی خطاب به اعضای شورای شهر نودشه گفت: اختلاف را کنار بگذارید و برای خدمات رسانی به مردم فکر کنید.
در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پاوه، وحدت و یکدلی را اساس و رمز تمام موفقیت های جمهوری اسلامی دانست و گفت: اگر وحدت بین مردم و مسئولان نبود هشت سال در برابر تمام قدرتهای تا دندان مسلح جهان دوام نمی آوردیم.
سرهنگ سعید بهشتی راد افزود: خون شیعه و سنی در کنار هم در آمیخت تا ایران اسلامی مقتدر و عزتمند در جهان بدرخشد و تمام این ارزشها به واسطه خون شهیدان و وحدت و همدلی مردم و مسئولان بدست آمده است.
در ادامه این مراسم از طرحهای خدماتی شهرداری نودشه شامل ساماندهی ورودی بوستان انار و میدان علامه و احداث پیاده رو و مبلمان شهری بودند بهره برداری شد.
به هنگام بهره برداری از این طرحها شهردار نودشه گفت: برای اجرای این طرحها 2 میلیارد و 300 میلیون ریال از محل اعتبارات شهرداری و کمکهای سازمان همیاری شهرداریهای استان هزینه شده است.
شهر مرزی نودشه با حدود چهار هزار نفر جمعیت بیش از 100 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7448/8066 خبرنگار: محم هادی زامیاد ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.