محمودرضا نیازی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به منظور پیشبرد سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی و ترویج فرهنگ استفاده از کالای داخلی، جشنواره عکس و فیلم کوتاه کرمانشاه برگزار می شود.
وی ادامه داد: این جشنواره در 2 بخش عکس با موضوع خرید کالای استاندارد ایرانی و فیلم کوتاه (تا 100 ثانیه) برگزار خواهد شد.
نیازی یادآوری کرد: تمامی آثار باید از طریق ایمیل به آدرس kermanshah@isiri.gov.ir، شبکه مجازی تلگرام به آیدی Mehrodad@ و یا در قالب Cd به دبیرخانه اداره کل استاندارد کرمانشاه ارسال شود.
مدیرکل استاندارد کرمانشاه خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در جشنواره حداکثر تا تاریخ 20 مهر ماه 1396 باید آثار خود را به نشانی کرمانشاه، کیلومتر 12 بزرگراه بیستون، روبروی شهرک صنعتی بیستون، کدپستی: 6744168331 ارسال کنند.
وی تصریح کرد: اعلام نتایج داوری همزمان با مراسم گرامیداشت روز جهانی استاندارد در اواخر مهر ماه صورت خواهد پذیرفت.
نیازی در پایان ترویج و اشاعه فرهنگ استاندارد در جهت تحقق شعار راهبردی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را هدف برگزاری ایم جشنواره عنوان و از تمامی هنرمندان، فرهیختگان، نخبگان، اصحاب رسانه و هم استانی های کرمانشاهی دعوت کرد که با ارسال عکس و یا فیلم های کوتاه خود در این جشنواره شرکت نمایند.
7458/8066 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.