به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری روز شنبه در دیدار با اعضای شورای اداری پاوه با بیان اینکه جنگ دشمنان با ملت و نظام اسلامی ایران تمام نشده بلکه تاکتیک آنها عوض شده گفت: ثبات قدم، حفظ و تقویت وحدت و صبر و مقاومت راهبرد مقابله با تاکتیک جدید دشمنان است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه نیز بزرگداشت هفته دفاع مقدس را پاسداشت ارزشهایی دانست که جوانان این سرزمین در هشت سال دفاع مقدس خلق کردند و به جهانیان نشان دادند که ایران سرزمین پرورش جوانانی است که برای حفاظت از کیان و ارزشهای آن از جان خویش می گذرند.
سرهنگ سعید بهشتی راد با اشاره به سخنان رئیس جمهوری امریکا گفت: ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی می دانند که دشمنی امریکا و رژیم صهیونیستی با ملت و نظام جمهوری اسلامی تمام شدنی نیست و هرگز به آنها اعتماد نخواهند کرد.

**نواختن زنگ ایثار و مقاومت در پاوه
به مناسبت هفته دفاع مقدس، زنگ ایثار و مقاومت و بازگشایی مدارس در مدارس شهرستان پاوه روز شنبه نواخته شد.
در این مراسم که بصورت نمادین در دبیرستان نمونه دولتی شهید فاتح نقشبندی برگزار شد، فرماندار پاوه با گرامیداشت ایام محرم و هفته دفاع مقدس و آغاز بهار تعلیم و تربیت گفت: اول مهر شروع زندگی برای کل جامعه ایران است.
پرویز ایده پور افزود: اگر این شروع همراه با تربیت افراد توانمند برای کشور باشد رشد و اعتلای کشور را بدنبال خواهد داشت.
وی در ادامه به رشادت و فداکاری دلاورمردان عرصه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ما امروز وارث کسانی هستیم که برای حفظ ارزشهای انقلاب و کیان کشور اسلامیمان از بهترین سرمایه خویش یعنی جان عزیزشان گذشتند.
مختار برزگرد مدیر آموزش و پرورش پاوه نیز گفت: امسال بیش از هفت هزار دانش آموز با هدایت و راهنمایی 850 معلم و دبیر در 67 آموزشگاه این شهرستان سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7448/8066 خبرنگار:محمدهادی زامیاد ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.