به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام مجید صفدری در خطبه های نماز جمعه امروز سنقر و کلیایی افزود: دفاع مقدس یادآور آغاز جنگ تحمیلی 8 ساله که سبب شد جوانان رشید و عزیزی از ما بگیرد.
وی بیان داشت: امروز دشمن قصد دارد مردم را ناامید و از نظام جدا نماید و آنچه که می تواند این توطئه های شوم را خنثی کند، زنده نگه داشتن حماسه های دفاع مقدس و آشنا نمودن نسل امروز ما با چگونه زندگی کردن و چگونه جنگیدن شهدای والامقام است.
امام جمعه سنقرو کلیایی با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و امر به معروف و نهی از منکر، بازگشایی مدارس و ماه محرم و سوگواری حضرت سید الشهدا گفت: دلهای ملت مومن و مسلمان نسبت به شهادت امام حسین (ع) به حرارت و آتشی بر افروخته است که تا روز قیامت هرگز سرد نخواهد شد و هرساله این دلدادگی به حضرت امام حسین (ع) بیشتر می شود.
وی افزود: محرم و صفر به طور عام و عاشورا به طور خاص از فرصت های ویژه ای است که با وجود همه تلاشهایی که برای شناختن آن صورت گرفته هنوز ابعاد مهمی از هویت واقعی عاشورا، زیرساختهای فکری، معنوی و اعتقادی آن ناشناخته است که اگر این ابعاد مهم تبیین شود و در قلب و عمل ما محقق شود آثار و برکات بسیار گرانبها تری را همراه خواهد داشت.
حجت الاسلام صفدری، با مثبت خواندن مواضع رئیس جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل گفت: رئیس جمهور آمریکا در سخنان بی منطقش در حالی می خواهد ملت ایران را نجات دهد که هیچ صحبتی در دفاع از مردم مظلوم میانمار نکرد و سخنان غیرمنطقی او همراه با عصبانیت، نشان می دهد که همه راه هایی که برای شکست ایران اسلامی در پیش گرفته اند با شکست مواجه شده است.
امام جمعه سنقرو کلیایی افزود: نظام اسلامی ایران مردمی ترین و مردم سالارترین نظام در تمام دنیا است و هرگز این مردم از نظام دینی خودشان جدا نمی شوند.
راهپیمایی ضد آمریکایی نمازگزاران با حضور امام جمعه و فرماندار، امروز با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل پس از اقامه نماز جمعه در مقابل مسجد جامع تا چهار راه شهید کاکایی برگزار شد.
8066/7446 خبرنگار:هادی رنجبر ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.