به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد امام شافعی با اشاره به وحدت تاریخی مردم متدین کرمانشاه به بیان دیدگاه اهل سنت نسبت به اهل بیت نبوی (ص) پرداخت و گفت: مردم کرمانشاه همواره به مقدسات مذهبی یکدیگر با احترام خاص برخورد نموده اند و این نشانه اعتقاد راسخ این مردم وحدت طلب به اخوت اسلامی است.
وی همچنین به بیان فلسفه هجرت پیامبر گرامی اسلام (ص) پرداخت و آن را نقطه عطف تاریخ استقرار و ثبات حاکمیت اسلام بر جامعه دانست.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه ها با محکومیت سخنان سخیف و توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا به ملت بزرگ ایران گفت: هیات حاکمه جاهل آمریکا باید بداند این ایران است که در حال متوقف کردن آمریکا است.
ماموستا محمدی، قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران را بازدارنده و دفاعی دانست و ملت ها و دولت های مستقل تحت تاثیر تبلیغات مخرب آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار نمی گیرند و به خوبی می دانند این قدرت در راه دفاع از آزادیخواهی مقاومت ملت های مظلوم همیشه آماده است.
ماموستا محمدی در ادامه همچنین با تبریک هفته دفاع مقدس به رزمندگان و نیروهای مسلح ایران اسلامی، مردم مرزنشین استان کرمانشاه را رزمندگانی غیور دانست که در آغاز تجاوز رژیم بعث با سلاح غیرت و ایمان و میهن دوستی تا استقرار نیروهای مسلح جانانه در مقابل دشمنی ایستادند و اولین شهدای دفاع مقدس بودند.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.