به گزارش خبرنگار ایرنا، اسداله رازانی روز پنجشنبه در بیست و هفتمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن جلسات اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: این 2 بخش در کنار یکدیگر می توانند اقدام هایخوبی در راستای حل مشکلات انجام دهند.
وی گفت: در شورای گفتگو مباحث خوب و کلیدی مطرح می شود و خروجی خوبی دارد که می تواند به توسعه استان کمک کند.
رازانی با بیان اینکه بالغ بر یکصد کارگروه در بخش های اقتصادی، اجتماعی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی، ورزشی، عمرانی و ... در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: به جرائت می توان ادعا کرد شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اثرات مطلوبتری از بیشتر آن ها دارد.
استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به تخلفات صورت گرفته در بخش سرقت نام تجاری واحدهای تولیدی استان در حوزه نان برنجی گفت: باید جلوی این کار گرفته شود و خوب است که شعبه ویژه ای رسیدگی به این گونه جرائم در دادسرا تشکیل گردد.
وی گفت: باید به این موضوع به چشم یک مسئله ملی نگاه کنیم و اجازه ندهیم عده ای سودجو برای منافع شخصی با تولید محصولات بی کیفیت سوغاتی اصلی استان را تضعیف و محصول بی کیفیتی را با نام تولیدکنندکان متعهد به مردم و مسافران بدهند.
رازانی همچنین با استقبال از انتقال واحدهای صنفی اتومبیل به شهرک صنعتی زاگرس گفت: این کار هم باعث اشتغالزایی و رونق این شهرک صنعتی می شود و ترافیک شهری را در برخی نقاط پرتردد کاهش می دهد.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه خرید یک زمین 2 هزار متری با حدود 600 میلیون ریال اعتبار هزینه زیادی برای اصناف بخش اتومبیل نیست، گفت: امیدوارم این کار هر چه سریعتر انجام شود.
وی در ادامه به بحث انتقال واحدهای صنف میوه و تره بار و آجیل و خشکبار به روستای 'توه لطیف' اشاره کرد و گفت: باید شرایط و امکانات لازم در محیط جدید فراهم باشد.
رازانی یادآوری کرد: حدود 500 واحد صنفی قرار است در محیط جدید استقرار پیدا کنند به همین دلیل از هم اکنون باید تاسیسات زیربنایی مانند آب، برق و گاز را فراهم کرد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.