به گزارش خبرنگار ایرنا، 'مسعود رستگار' دارنده مدال برنز تیمی رقابتهای جودو المپیک ناشنوایان جهان روز پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، مدال خود را برای تقدیم به رهبر فرزانه انقلاب، به آیت الله مصطفی علما اهدا کرد.
وی پس از تقدیم مدال برنز خود، با ابراز خرسندی از انجام این کار، اظهار کرد: به خاطر عشق و علاقه زیادی که به رهبر معظم انقلاب دارم، مدالم را تقدیم معظم له کردم.
رستگار افزود: برای کسب مدال در المپیک ناشنوایان زحمات زیادی کشیدم و خوشحالم که دسترنج تلاش و زحمتم را به مقام معظم رهبری تقدیم می کنم و امیدوارم ایشان این هدیه ناقابل را بپذیرند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه نیز با تقدیر از حرکت ورزشکار کرمانشاهی در اهدای مدال خود به رهبر انقلاب، اظهار کرد: چنین حرکاتی نشان از مردمی بودن انقلاب و پایبندی جوانان متعهدی نظیر این ورزشکار استان به آرمان های مقدس جمهوری اسلامی است.
آیت الله مصطفی علما خاطرنشان کرد: بدون شک این ورزشکار خوب کرمانشاهی زحمات بسیار زیادی را برای کسب مدال در مسابقات کشیده و رهبر معظم انقلاب نیز برای چنین هدایایی ارزش فراوانی قائل است.
وی تصریح کرد: بدون شک کشورمان تا چنین جوانان ولایتمداری دارد دشمنان هرگز نمی توانند پیوند بین مردم و رهبری را دچار کوچکترین خدشه ای کنند.
مسعود رستگار عضو تیم ملی جودوی ناشنوایان کشورمان اواخر تیرماه امسال در رقابت های المپیک ناشنوایان که به میزبانی ترکیه برگزار شد توانست صاحب مدال برنز شود.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.