حامد دارابی روز در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: زائرانی که از استان کرمانشاه به خانه خدا مشرف شده اند روزهای 28، 29 و 30 شهریور با پنج پرواز از سوی شرکت هواپیمایی 'ایران ایر' و از طریق فرودگاه شهید اشرفی به کرمانشاه وارد می شوند.
وی افزود: اعزام یک هزار و 300 زائر استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان به کرمانشاه و فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی واگذار شد و اعزام آن ها در روزهای پایانی مرداد انجام و پس از یک ماه عبادت خالصانه به درگاه احدیت به شهر و دیار خود باز می گردند.
دارابی ادامه داد: اولین پرواز این زوار ساعت 20:25 دقیقه امشب (28 شهریور) در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی به زمین می نشیند که شامل 2 کاروان از حجاج استان های کردستان و کرمانشاه می شود.
مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از بین زائران خانه خدا که از استان کرمانشاه اعزام شده بودند، تنها یکی از آن ها که آقایی حدود 77 ساله و از منطقه اورامانات استان کرمانشاه بود در حین طواف خانه کعبه بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت و با موافقت خانواده اش در همان شهر مکه به خاک سپرده شد.
وی در پایان تاکید کرد: خوشبختانه بقیه زائران در صحت و سلامتی کامل به سر می برند و در روزهای یاد شده، شاهد بازگشت آن ها به کشور خواهیم بود.
امسال حدود 86 هزار و 500 زائر ایرانی از 20 فرودگاه کشور پس از یک سال وقفه، عازم عربستان برای به جا آوردن اعمال حج شدند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.