مختار صیدی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ششمین دوره رقابت های سرکل کبدی باشگاههای کشور (گرامیداشت هفته دولت) در روزهای 13 و 14 شهریور با حضور پنج برگزار می شود.
وی با بیان اینکه کرمانشاه، آذربایجان شرقی، قم، خراسان رضوی و مازندران تیم های حاضر در این رقابت ها هستند، افزود: قرار بود کردستان نیز در این رقابت ها حضور پیدا کند اما در لحظه آخر انصراف داد.
صیدی افزود: به دنبال انصراف تیم کردستان از حضور در مسابقات، با تصمیم فدراسیون کبدی، شیوه برگزاری مسابقات تغییر کرد و تیم ها به جای حضور در 2 گروه سه تیمی به صورت دوره ای با هم رقابت می کنند.
رئیس هیات کبدی کرمانشاه ادامه داد: در دیدار افتتاحیه این رقابت ها، دقایقی پیش تیم کرمانشاه با نتیجه 54 بر 38 آذربایجان شرقی را از پیش رو برداشت.
وی یادآوری کرد: در دیگر دیدار صبح امروز هم تیم های مازندران و خراسان رضوی به مصاف یکدیگر رفته اند و عصر امروز هم 2 مسابقه بین تیم های خراسان رضوی و قم و مازندران و تبریز برگزار می شود.
صیدی خاطرنشان کرد: تیم کرمانشاه نیز صبح فردا (سه شنبه) دومین مسابقه خود را برابر تیم قم برگزار می کند.
رئیس هیات کبدی کرمانشاه همچنین از پیمان چراغی، امیدمحمدی، عادل کرمی، محسن مهری، محمدشاه ولی، محمدرضاکولانی، فرشید رستمی، احمدحیدری، اسماعیل سروری، آرمان عباسی، سجادشکربیگی، رسول مهری، حامدبهمنی، محسن القاسی و پیام چراغی به عنوان نفرات تیم کرمانشاه در مسابقات سرکل کبدی قهرمانی کشور یاد کرد.
وی در پایان گفت: سیدمسلم امیری به عنوان سرمربی و ایمان رضایی به عنوان سرپرست در کنار تیم منتخب کرمانشاه در رقابت های سرکل کبدی باشگاه های کشور حضور دارند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.