به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف شاه حسینی روز شنبه در آیین تجلیل و معارفه فرماندار سابق و سرپرست جدید فرمانداری صحنه افزود: هدف از جابجایی مدیران حرکت به سوی بهتر شدن است و تکیه بر موضوع بهبود مستمر رمز پیشرفت در مدیریت مدرن امروز جهان می باشد.
وی اظهار کرد: امیدواریم این استقبال پرشوری که توسط مردم صحنه از سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان به عمل آمد؛ سرانجامی نیکو و شایسته نیز داشته باشد و در عاقبت کار نیز با این میزان از علاقه، هیجان و شور ایشان را بدرقه کنند.
وی افزود: جناب فرزادی پور دارای پیشینه و سابقه خدمتگزاری، کار و تلاش و مردمداری هستند و امیدواریم که در زادگاه خود این تجربه را استمرار ببخشند و همچنان خدمتگزار شایسته ای برای مردم باشد.
وی با تجلیل از زحمات فرماندار سابق صحنه در راستای توسعه این شهرستان اظهار داشت: آقای عباس آبادی از چند ماه قبل برای رفتن به تهران ابراز تمایل کرده بودند که این موضوع تا بعد از انتخابات به تعویق افتاد.
معاون امنیتی و سیاسی استانداری کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش کرمانشاه را سرزمینی دارای پیشینه درخشان و افتخارآمیز معرفی کرد و گفت: در اسناد معتبر و روایات گوناگون، اندیشمندان، کرمانشاه را شناسنامه ایران نامیده اند و شناخت ایران را مستلزم شناخت کرمانشاه دانسته اند.
وی افزود: همچنین از کرمانشاه به عنوان دروازه غربی تجارت ایران و بهشت زبانشناسی و باستانشناسی یاد کرده اند، علاوه بر این استان کارنامه بسیار درخشانی در دوران دفاع مقدس دارد و با این پیشینه درخشان بی گمان همگان باید سر تعظیم و تکریم در مقابل کرمانشاه فرود آورند.
شاه حسینی، کرمانشاه کنونی را استانی رو به آینده دانست و گفت: در حوزه اقتصادی، عمرانی و کشاورزی شاهد اجرای پروژه های کلان و تحول آفرینی مانند راه آهن، ایران خودرو، طرح گرمسیری، منطقه آزاد تجاری قصرشیرین، راه آهن شمال غرب به جنوب غرب و ده ها پروژه دیگر هستیم.
وی ادامه داد: در عرصه سیاسی نیز شاهد حضور بانشاط و گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها بودیم که اوج همدلی و همراهی میان گروه های مختلف زبانی و مذهبی استان را به نمایش گذاشت.
وی عنوان کرد: زندگی مسالمت آمیز، برادرانه و مهربانانه اقشار مختلف مردم استان کرمانشاه و به ویژه مردم صحنه نمونه عینی و یک تصویر واقعی از همان نگرش جهان جدید را به نمایش می گذارد که خواهان با هم بودن در عین تفاوت داشتن است.
معاون سیاسی و امینتی استانداری کرمانشاه عنوان کرد: همه این ها چشم اندازی نوید بخش و آینده ای روشن و سرشار از معنویت و سازندگی را برای استان کرمانشاه ترسیم می کند. البته تردیدی نیست برای تحقق این موضوع باید عزممان را جزم و همتمان را مضاعف کنیم.
وی برخورداری از روحیه امیدواری و امید به آینده را لازمه توسعه کرمانشاه دانست و گفت: باید امید به آینده را در درون خویش زنده کنیم زیرا جامعه ای که ناامید باشد رمق و توانایی کار نخواهد داشت.
در ادامه این نشست سرپرست جدید فرمانداری شهرستان صحنه ضمن سپاس از استقبال گسترده مردم در مراسم معارفه با تاکید بر این نکته که مسئولیت ها امانتی هستند که در اختیار مدیران قرار می گیرند؛ اظهار داشت: زمان بسیار زود می گذرد و فرصت ها محدودند، در این میان هنر و شرافت ما این است که از این فرصت کوتاه برای گام برداشتن در راستای منافع ملی و خدمت به عموم مردم بهره بگیریم.
سرپرست فرمانداری صحنه، اعتدال و رفتار مناسب در چارچوب نظام جمهوری اسلامی را مشی همیشگی خود در طول دوران مدیریتی عنوان کرد و تصریح کرد: در جایگاه نماینده عالی دولت تمام تلاش خود را صرف تحقق برنامه های مورد نظر رهبر معظم انقلاب و دولت تدبیر و امید خواهم کرد و بی گمان این هدف تنها با پشتیبانی مردم و مسئولین حاصل خواهد شد.
شهرستان صحنه با 77 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.
8066 انشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.