سرهنگ حسین براری روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مواد از خانه 'کامران بهرامی کاشانتویی' ملقب به کامی سیسرگ و همدستانش کشف شده است.
براری عنون کرد: پرسنل تلاشگر نیروهای انتظامی در ادامه عملیات پاکسازی تا ساعت چهار بامداد روز سه شنبه در حال تجسس از خانه های موادفروشان مورد نظر بودند.
به گفته او، در جریان ادامه طرح پاکسازی روز دوشنبه چهار متهم دیگر و از همدستان کامی سیسرگ (سوسک) به دام نیروهای پلیس افتادند.
مرحله جدید طرح پاکسازی نقاط آلوده با دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمانشاه و در راستای اجرای 'ماده 13 قانون مبارزه با مواد مخدر و روان‌گردان' روز دوشنبه توسط نیروهای کلانتری طاق بستان در محلات مجاور بلوار طاق بستان اجرا شد.
هدف اول طرح 'کامران سیسرگ'(سوسک) متهم معروف بود که پرونده سیاهی در زمینه فروش مواد مخدر، شرارت و تجاوز به عنف دارد؛ او گرچه ابتدا از دام پلیس گریخت اما با کمک اهالی محل خیلی زود غافلگیر شد و در تور نیروی انتظامی گرفتار شد؛ همانند کبوترهای «موادبَر» محله 'مرادحاصل' که ساعاتی بعد همگی توقیف شدند.
در عملیات دیروز حدود 10 خانه با حکم قضایی پلمپ و به نفع دولت ضبط شد و هشت متهم و مواد فروش نیز دستگیر شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه تاکید کرد که برخورد قاطع، قانونمند و مستمر نیروی انتظامی و دستگاه قضایی با عرضه و توزیع کنندگان مواد مخدر در دستور کار قرار دارد اما پلیس برای این کار به شدت نیازمند همکاری مردم است.
به گفته براری، همه شهروندان می‌توانند در راستای این همکاری با شماره 128 یا خط جدید 38234190 به صورت شبانه روزی تماس بگیرند و اطلاعات خود را در باره توزیع کنندگان مواد مخدر در اختیار پلیس قرار دهند.
بنابر اعلام پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در سال 95 حدود 2 تن و 300 کیلو مواد مخدر در استان کشف و هشت هزار نفر در این رابطه دستگیر شدند که این آمار در چهار ماه نخست سال 96 با رشد 177 درصدی کشفیات و دستگیری 2200 نفر همراه بوده است.
طبق آمار سال 1390 استان کرمانشاه 50 تا 55 هزار معتاد دارد اما آمار غیررسمی بیشتر از این رقم است.
اعتیاد یکی از دغدغه های مهم مردم استان است و بنابر اعلام دادستانی کرمانشاه، رتبه استان در این آسیب اجتماعی بین هفت استان اول کشور است.
7444/8066 خبرنگار:عبدالله الماسی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.