ابراهیم مرادی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نمایندگان شورای شهر کرمانشاه هدفی جز خدمت به مردم ندارند و آماده اند تا گره گشای کار مردم باشند.
وی ادامه داد: شهر کرمانشاه به عنوان یکی از 10 شهر پرجمعیت کشور نیازمند توجه ویژه است و امید می رود با همفکری سایر مسئولان استانی بتوانیم قدمی برای توسعه و پیشرفت این دیار برداریم.
مرادی گفت: یکی از مهمترین برنامه های پیش روی شورای شهر انتخاب شهردار است چرا که وجود فردی توانمند در مسند شهرداری روند توسعه شهری را شتاب خواهد بخشید.
سخنگوی شورای شهر کرمانشاه اظهار کرد: هنوز نمایندگان شورا در خصوص ابقای شهردار قبلی یا انتخاب شهردار جدید به نتیجه نرسیده اند و انشاالله سعی می کنیم حداکثر تا هفته آینده این کار نیز انجام شود.
وی با بیان اینکه پس از انتخاب شهردار، نظارت بر کار شهرداری نیز در دستور کار شورا قرار می گیرد، افزود: معتقدم اگر این نظارت ها دائمی و همیشگی باشد کارها نیز طبق روال پیش رفته و پروژه های شهری با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.
مرادی همچنین توجه به فرهنگ شهری و ارتقای آن را یکی دیگر از اولویت های اصلی خود عنوان کرد و گفت: به عنوان عضوی از شورای شهر کرمانشاه حتما به دنبال آن خواهم بود.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد در چهار سال پیش رو شاهد رشد و اعتلای کرمانشاه به گونه ای که برای خود مردم ملموس باشد، باشیم و استعدادهای این دیار بیش از پیش شکوفا شود.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.