به گزارش خبرنگار ایرنا، فضل الله رنجبر روز پنجشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت که در سرسرای جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: این طرح ها زمینه اشتغال 300 نفر از جوانان کرمانشاهی را فراهم می کنند.
وی همچنین به مهمترین طرح های قابل بهره برداری اشاره کرد و گفت: عمده آن ها در بخش صنعتی هستند و در این ایام شاهد افتتاح طرح هایی نظیر فولاد گستران در شهرک صنعتی بیستون و طرح توسعه مرحله 2 شرکت فرش زاگرس خواهیم بود.
رنجبر افزود: طرح تولید فیلتر ماشین در شهرک صنعتی فرامان، طرح تولید و بسته بندی انواع روغن ها و چربی های گیاهی و بهره برداری از واحد صنعتی شعله گستران غرب افروز از جمله دیگر واحدهای صنعتی قابل افتتاح در هفته دولت خواهد بود.
فرماندار کرمانشاه ادامه داد: همچنین در هفته دولت شاهد بهره برداری از چند طرح آبیاری بارانی در سطح مزارع کشاورزی و افتتاح پنج واحد آموزشی در مقطع ابتدایی خواهیم بود.
وی ادامه داد: در این هفته 200 پروژه عمران روستایی که در زیر مجموعه طرح های خدماتی قرار می گیرد، با 82 میلیارد ریال اجرا می شود که شامل جدول گذاری، شن ریزی و آسفالت معابر و جاده های روستایی خواهد بود.
رنجبر گفت: این پروژه ها در 98 روستای بخش ماهیدشت، 45 روستای بخش مرکزی، 43 روستای کوزران، 22 روستای بخش بیلوار و 12 روستای بخش فیروزآباد اجرا می شود.
فرماندار کرمانشاه یادآور شد: واحدهای صنعتی عمدتا توسط استاندار و یا معاونان وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرک های صنعتی کرمانشاه به بهره برداری می رسد و برای سایر پروژه ها نیز مسئولان استان و شهرستان هر روز در یکی از بخش ها حضور پیدا می کنند.
وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، آن ها را نمونه و مصداق مدیران خدوم و مردمی معرفی کرد که می توانند بهترین الگو و سرمشق برای تمامی مسئولان باشند.

** یادواره بزرگ شهدای دولت در کرمانشاه برگزار می شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز از برگزاری یادواره بزرگ شهدای دولت (گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر) در روز هشتم شهریور خبر داد.
عباس سروری اظهار کرد: این مراسم در روز پایانی بزرگداشت هفته دولت (هشتم شهریور) از ساعت 10 تا 12 در مسجد معتضدی شهر کرمانشاه برگزار می شود.
وی ادامه داد: در این مراسم مسئولان و کارمندان ادارات دولتی استان، خانواده های معظم شهدا، نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردم حضور خواهند داشت.
سروری یادآوری کرد: در حاشیه برگزاری مراسم، نمایشگاه عکسی نیز از دستاوردهای دولت برای عموم به نمایش گذاشته می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، از وجود 17 هزار شهید ترور در کشور خبر داد و گفت: 36 شهید از این تعداد متعلق به استان کرمانشاه هستند.
وی در پایان از برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته دولت در سطح شهرستان های استان و محلات حاشیه ای شهر کرمانشاه نیز خبر داد و بر کیفی سازی این برنامه ها تاکید کرد.

** گشایش نمایشگاه کتاب کرمانشاه به مناسبت هفته دولت
مظفر تیموری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرمانشاه نیز در این جلسه از گشایش نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته دولت در پارک نوبهار کرمانشاه خبر داد.
وی یادآوری کرد: این نمایشگاه از امروز (دوم شهریور) تا پایان هفته دولت (هشتم شهریور) همه روزه صبح و عصر با 30 درصد تخفیف آماده بازدید علاقه مندان است.
تیموری گفت: برپایی نمایشگاه عکس و و آثار هنرمندان کرمانشاهی در تالار شهید آوینی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته دولت است.
از دوم تا هشتم شهریور به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی رئیس جمهور و محمدجواد باهنر نخست وزیر کشور در سال 1360 به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.