محمدحسین محبی در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقات کشتی در هر 2 بخش آزاد و فرنگی در پنج گروه ( A-B-C-D-E ) به میزبانی تبریز برگزار و تیم ها و نفرات برتر مشخص شدند.
وی با بیان اینکه کشتی گیران کرمانشاهی در مسابقات کشتی آزاد، گروه A نتوانستند مقامی کسب کنند، به رقابت های گروه B اشاره کرد و گفت: سهراب رحمت آبادی توانست مدال طلای وزن 100 کیلوگرم را برای کرمانشاه کسب کند.
محبی خاطرنشان ساخت: در وزن 62 کیلوگرم نیز مهرداد امینی و در وزن 88 کیلوگرم حمیدرضا امیریان به مقام سوم و مدال برنز دست پیدا کردند.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه به رقابت های گروه C اشاره و اظهار کرد: در وزن 100 کیلوگرم این گروه حمیدرضا محمودی به مدال نقره دست پیدا کرد.
وی ادامه داد: در وزن 78 کیلوگرم جهانشاه چراغی و در وزن 88 کیلوگرم نیز بابک حیدری توانستند مدال برنز و عنوان سومی را از آن خود کنند.
محبی در خصوص رقابت های گروه D نیز گفت: در وزن 88 کیلوگرم، محمدجواد سیدی از کرمانشاه توانست به مدال برنز دست یابد.
رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه همچنین به رقابت های گروه E نیز اشاره و اظهار کرد: در وزن 62 کیلوگرم خیرالله فتاحی و در وزن 70 کیلوگرم نیز داریوش صیدی مقام قهرمانی و مدال طلا را از آن خود کردند.
وی گفت: جهاندار غلامی دیگر کشتی گیر کرمانشاهی نیز مدال نقره وزن 78 کیلوگرم مسابقات گروه E را تصاحب کرد.
محبی در بخش دیگری از سخنانش به رقابت های کشتی فرنگی پیشکسوتان کشور نیز اشاره ای داشت و گفت: در رقابت های گروه A، موسی نوری توانست مدال برنز وزن 100 کیلوگرم را تصاحب کند.
وی همچنین با بیان اینکه کشتی گیران استان در گروه B مسابقات مقامی کسب نکردند، خاطرنشان کرد: در رقابت های گروه C، محسن ایده پور در وزن 88 کیلوگرم با شکست تمامی رقبا موفق به کسب مدال طلا شد.
رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه تصریح کرد: در رقابت های وزن 70 کیلوگرم کیوان خسروی، در 78 کیلوگرم ایرج مهدی آبادی و در 100 کیلوگرم نیز کیومرث مرادی صاحب سه مدال برنز برای کرمانشاه شدند.
محبی همچنین از کسب مدال نقره و مقام نایب قهرمانی توسط اسدالله جلالی در وزن 62 کیلوگرم مسابقات گروه D خبر داد.
وی در خصوص رقابت های گروه E پیشکسوتان کشور نیز گفت: در وزن 62 کیلوگرم رضا بلوردی قهرمان شد و مدال طلای وزن 130 کیلوگرم نیز به صادق نظری دیگر کشتی گیر کرمانشاهی رسید.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه ادامه داد: در وزن 78 کیلوگرم نیز علیرضا محمدی توانست به عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره دست پیدا کند.
محبی در پایان اظهار کرد: در پایان مسابقات کشتی آزاد تیم های تهران، مازندران و کرمانشاه و در رقابت های کشتی فرنگی نیز تیم های مازندران، تهران و کرمانشاه به ترتیب عنوان های اول تا سوم را از آن خود کردند.
در استان کرمانشاه بیش از هشت هزار کشتی گیر بیمه شده در رده های سنی مختلف مشغول به فعالیت هستند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.