به گزارش خبرنگاران ایرنا، در مجموع پنج میلیارد و 300 میلیون ریال برای اجرای این طرح ها هزینه شده است.
علاوه بر افتتاح طرح های عمرانی دیدار فرمانداران و مسئولان شهرستان ها با ائمه جمعه نیز از دیگر برنامه های اولین روز بزرگداشت هفته دولت بود.

** گیلانغرب، سرپرست فرمانداری گیلانغرب روز پنجشنبه در دیدار با امام جمعه گیلانغرب طرح های این شهرستان را شامل احداث راه ارتباطی روستایی درنیان، احداث بوستان بازی کودکان در مناطق سرحال شیرزادی، سراب وجوب دندانه و احداث سه واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام (ره) ذکر و اعتبار هزینه شده برای اجرای آنها را یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد.
وی با بیان اینکه در هفته دولت امسال در مجموع 58 طرح عمرانی مختلف با 104 میلیارد ریال اعتبار در گیلانغرب افتتاح می شود، اظهار داشت: در چهار سال گذشته با همت دولت تدبیر و امید بیش از 310 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های مختلف عمرانی در این شهرستان هزینه شده است.
وی از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان مشعل های فروزان سپهر جاودان عرصه خدمتگزاری و وفای به عهد در راستای دفاع از آرمان های امام نام برد و افزود: اندیشه و تفکر این شهدای والامقام نقشه راه برای تمام مسئولان است.
امام جمعه گیلانغرب نیز در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و دیگر شهدای دولت، اظهار کرد: هفته دولت با نام شهیدان رجایی و باهنر عجین شده چرا که نام آنها همواره در تاریخ ماندگار است.
حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری، ولایت پذیری، ایجاد وحدت بین حوزه و دانشگاه و ساده زیستی را از جمله ویژگی های خاص و دلایل ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر توصیف کرد و با تاکید بر ضرورت تمرکز مدیران بر انجام کارهای عمرانی و خدمت به مردم، ادامه داد: همه وظیفه داریم به دولت کمک کنیم.

**هرسین- افتتاح کارگاه قاب سازی و کارگاه متمرکز گلیم بافی با اشتغالزایی 17 نفر و با سه میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار از برنامه های اجرا شده در اولین روز از هفته دولت در شهرستان هرسین بود.
به گزارش ایرنا، همزمان با اولین روز از هفته دولت فرماندار و مسئولان دستگاههای اداری هرسین به منظور تجدید میثاق با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری با امام جمعه این شهر دیدار کردند.
امام جمعه هرسین در این دیدار اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر خود را وقف اسلام و تعالی انقلاب کردند و در خدمت به مردم خود را متعهد می دیدند و مسئولان می بایست آنان را الگوی اخلاقی و اجرایی قرار خود قرار دهند .
حجت الاسلام محمدحسین اجرایی افزود: مسئولان قدر فرصت ها را بدانند، غنیمت شمردن فرصت ها خدمت به مردم را گسترش می دهد.
فرماندار هرسین نیز گفت: شهیدان رجایی و باهنر خدمت خالصانه و بی منت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در رأس امور و اولویت کاری خود قرار داده بودند
امیر شاه آبادی افزود: انقلابی بودن، خدمت به مردم و تبعیت محض از بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی از مهمترین صفات شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر بود.

**امام جمعه جوانرود نیز با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: خدمات نظام جمهوری اسلامی قابل مقایسه با همه دوران های رژیم گذشته نیست.
ماموستا ملا احمد فخری در دیدار با مسئولان شهرستان جوانرود به مناسبت گرامیداشت هفته دولت افزود: با وجود مشکلاتی که کشور ما پشت سرگذاشته است شاهد پیشرفت و توسعه در عرصه های مختلف هستیم.
وی مردمداری، فروتنی و خدمات رسانی به مردم را از ویژگی های دولت شهید رجایی برشمرد و اظهار داشت: مدیران باید همواره با شناخت کامل در مسیر تحقق اهداف شهدای والامقام انقلاب و بخصوص شهیدان رجایی و باهنر حرکت کنند.
امام جمعه جوانرود خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی مسئولان نظام خدمت رسانی به مردم است، به برکت انقلاب و با پیگیری مسئولان و همراهی مردم کارهای خوبی در این شهرستان انجام شده است.
فرماندار جوانرود نیز با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گزارشی از عملکرد دولت را در این شهرستان ارائه کرد.
آرش لهونی افزود: در هفته دولت 14 پروژه با 360 میلیارد ریال در شهرستان جوانرود به بهره برداری می رسد.

**امام جمعه روانسر نیز گفت: بصیرت، تدبیر و آینده نگری لازمه و اصول کار مدیران است.
ماموستا ملا عبدالله غفوری روز پنجشنبه در دیدار مسئولان شهرستان روانسر با وی به مناسبت هفته دولت، خدمت به مردم را یکی از واجبات مسلم برای مسئولان نظام دانست و از همه آنها خواست در خدمت رسانی به مردم همانند گذشته سعی و تلاش کنند.
وی تصریح کرد: مدیران باید تکریم ارباب رجوع، احساس مسئولیت و ادای وظیفه را در همه حال در اولویت فعالیتهای خود قرار دهند و برای پیشبرد امور توان خود را بکار گیرند.
امام جمعه روانسر اظهار داشت: در انجام امور تقوا و اخلاص را مدنظر بگیریم تا توشه ای برای آخرت داشته باشیم.
ماموستا غفوری با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی نظام ارزشها و نظام اجرای عدالت است اضافه کرد: ما باید در مقابل خیرات و برکات انقلاب اسلامی شکر گذار باشیم.
وی یادآور شد: مردم شهرستان روانسر شایان خدمات بیشتری هستند و توانمندیهای کشاورزی و گردشگری این شهرستان زمینه را برای توسعه فراهم کرده است.
امام جمعه روانسر گفت: احداث بیمارستان در شهرستان روانسر خواسته اساسی و به حق این مردم است و باید در اولویت برنامه های کاری باشد.
حسین ویسمرادی فرماندار روانسر نیز با اشاره به خدمات ارزشمند دولت برای توسعه این شهرستان اظهار داشت: هفته دولت فرصتی مناسب و مغتنم برای ارائه فعالیتها و دستاوردهای دولتمردان و مسئولین به مردم است تا کارهای برجسته و مهم دولت و نظام به مردم اطلاع رسانی شود.
وی گفت: دولت با عقلانیت، تفکر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب قله های اقتدار را طی می کند و برای شکوفایی اقتصاد و تولید در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش خواهد کرد.
7398/8066/7455/7447/7453 خبرنگاران:فتاحی، شهبازی، رحمتی، فتاحی و کریمی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.