به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری روز پنجشنبه همزمان با اولین روز از گرامیداشت هفته دولت در دیدار با کارگزاران دولت در شهرستان پاوه افزود: بعضی دولتها اقتدارشان را از قدرت نظامی، ثروت و تسلیحات پیشرفته می گیرند و بعضی هم اقتدارشان پشتیبانی مردم و آرای آنان است.
وی به انتظارات مردم از دولت اشاره کرد و گفت: در اداره حکومت اساس عمل کردن است و مردم عمل می خواهند اگر در کنار عمل شعار هم باشد ایرادی ندارد.
وی کارگزاران دولت را برای تلاش در جهت عمل کردن به شعارها و خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم توصیه کرد و گفت: خیر و سعادت همه ما در عمل به گفته ها و جلب رضایت مردم است.
ماموستا قادری با اشاره به آغاز به کار شوراهای اسلامی دوره پنجم آنان را به تعامل، همدلی و وحدت با یکدیگر و دیگر ادارات و سازمانها و تفکر و تدبر در انجام امور توصیه کرد.
امام جمعه پاوه افزود: شوراهای جدید باید با بررسی عملکرد شوراهای دور قبل نسبت به رفع نواقص و تقویت ضعف های موجود و ارائه برنامه های نو، خلاقانه و ابتکاری در راستای عمران و آبادانی شهرها و روستا اقدام کنند.
وی با اشاره به اهمیت کارهای فرهنگی گفت: دولت باید موازی با اختصاص اعتبارات عمرانی و خدماتی توجه ویژه ای به امور فرهنگی نیز داشته باشد زیرا کار فرهنگی مکمل امور عمرانی و خدماتی و از اصول و پایه های ایجاد، حفظ و تقویت امنیت است.
فرماندار شهرستان پاوه نیز با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: دشمنان انقلاب اسلامی که تحمل وجود شخصیت های مردمی و انقلابی را نداشتند آنها را به شهادت رساندند و این از ضعف دشمنان بود.
پرویز ایده پور با اشاره به 40 ساله شدن انقلاب اسلامی گفت: وجود شاخصه های مهمی همچون دشمن شناسی و وحدت آحاد مردم، مهمترین عواملی بودند که انقلاب و نظام اسلامی ما را به عزت و اقتدار رسانده است.
وی اظهار کرد: دشمن شناسی و وحدت همراه برای ملت و کشور ما هزینه بردار بوده است و مهمترین آن ترور شخصیت های سیاسی، علمی و مذهبی، جنگ و تحریمهای ظالمانه بوده است.
وی با اشاره به حمایت امریکا از تعدادی از کشورها گفت: این حمایت و دفاع هرگز از سر دلسوزی نیست، نبوده و نخواهد بود بلکه این کشورها فقط بازار خوبی برای فروش تسلیحات امریکا و اشتغال مردم آن است.
ایده پور با بیان اینکه کشور و ملت ما در هر برهه زمانی و در تمام عرصه ها نیازمند هدایت و ارشاد روحانیت است، هدف از این دیدار را بیعت مجدد با آرمانهای رهبری و شهدا عنوان کرد.
شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7448/8066 خبرنگار:محمدهادی زامیاد ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.