به گزازش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نمازجمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به سالروز نخستین اقامه نمازجمعه در پنجم مرداد سال 1358 به امامت آیت الله طالقانی ، افزود: نمازجمعه باعث تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی و قرارگاه معنوی هر شهرستان برای تقویت دین خدا است.
وی با بیان اینکه اهمیت و جایگاه نماز جمعه به قدری است که خداوند متعال یک سوره کامل را در این رابطه نازل کرده است ، گفت: تاکید خداوند متعال در قرآن کریم در باب جایگاه و اهمیت نماز جمعه به عنوان یک تکلیف دینی بر ما واجب کرده است که در این پایگاه دینی حضور گسترده و وحدت آفرین داشته باشیم.
امام جمعه قصرشیرین در بخش دیگری از خطبه های خود با گرامیداشت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد در چهارم تیرماه سال 67 ، بیان کرد: عملیات مرصاد بسیار افتخار آمیز و روز غلبه بر کفر و نفاق بود.
حجت الاسلام ملکی اضافه کرد که وحدت مردم استان کرمانشاه و همراهی آنان با رزمندگان اسلام عامل پیروزی در علمیات مرصاد بود.
وی با تجلیل از مردم ولایی استان کرمانشاه برای حماسه آفرینی در این عملیات غرور آفرین، گفت: منافقان کوردل در عملیات مرصاد با تحمل شکست های خفت بار ، برای همیشه به زباله دان تاریخ پیوستند.
وی افزود: عملیات مرصاد، برگ زرینی در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی است که ایستادگی شیرمردان و شیرزنان استان کرمانشاه را در برابر کفار ثابت کرد.
7079/3012/ / 3033 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.