به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه های این هفته نماز در مسجد شافعی همچنین با انتقاد از رشد قاچاق کالا در منطقه و تبعات ناخوشایند فرهنگی و اقتصادی آن از مسوولان خواست با جدیت با مساله قاچاق سازمان یافته کالا برخورد نمایند و با ایجاد محدودیت های لازم برای قاچاقچیان امکان رشد اقتصادی و اشتغال جوانان کرمانشاه فراهم شود.
او در ادامه خطبه های خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات غرورآفرین مرصاد و غیرت مردم منطقه در مبارزه با منافقان کوردل گفت: مردم غیور کرمانشاه در طول تاریخ با حفظ وحدت همه ادیان ، مذاهب و اقوام، هیچگاه از مقاومت و حفظ حدود و خاک مقدس خود دریغ نکرده اند.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه همچنین از حضور سفیران حرم رضوی در میان نمازگزاران اهل سنت تشکر و قدردانی کرد و تاکید نمود که حفظ وحدت و تمرکز بر نقاط اشتراک دینی اولویت مردم متحد کرمانشاه است و اجازه نخواهیم داد مغرضان و بدخواهان میان شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند.
ماموستا محمدی در ادامه خطبه های خود با اشاره به جایگاه بیت المقدس در اسلام به معراج پیامبر اکرم (ص) و وقوف و اقامه نماز آن حضرت در بیت المقدس پرداخت و گفت: حفظ حریم قبله اول مسلمانان و جایگاه مقدس ادیان دیگر ابراهیمی از وظایف همه مسلمانان در جهان است.
او با انتقاد از موضع خنثی برخی کشورها و حکام اسلامی در قبال تجاوز رژیم صهیونیستی به حریم قدس و به خاک و خون کشیدن مسلمانان ، خواستار حمایت از مقاومت فلسطین تا آزادی حریم قدس شریف شد.
3033انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.