به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام آیت عباسیان روز پنجشنبه در یادواره شهدای حوزه شهید رجایی روانسر افزود: یکی از دیگر نقشه های دشمنان، تحریف کلام خدا است که گروه های تکفیری در چند سال گذشته آن را انجام داده اند
وی با بیان اینکه اسلام دین مودت، محبت و برادری است، تصریح کرد: گروه تکفیری داعش دین اسلام را دین خشونت معرفی کرده که اعمال و اقدام های آنها با اسلام ناب محمدی (ص) سازگار نیست.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه ادامه داد: امروز دشمنان اسلام ترس دارند که قرآن بر دنیا سیطره پیدا کند و از ترویج مفاهیم قرآنی هراس دارند و شیعه و سنی باید برای ترویج معارف قرآنی و مکتب راستین پیامبر دست به دست هم دهند.
حجت الاسلام عباسیان اظهار داشت: شیعه و سنی در 8 سال دفاع مقدس در مقابل دنیای استکبار جنگیدند و امروز نیز باید بیش از گذشته به فکر وحدت و همدلی و دشمن شناسی باشند.
وی اضافه کرد: ملت ایران در مقابل زیاده خواهی ها و توطئه های دشمنان قاطعانه ایستاده اند و امروز هم نباید اجازه دهند ارزش ها به ضد ارزش تبدیل شوند و از ارزش های ناب اسلامی پاسداری کنند.
امام جمعه روانسر نیز گفت: وحدت عملی که در سایه خون شهدا نمایان شده مایه عزت و افتخار است.
ماموستا ملا عبدالله غفوری افزود: آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب هر روزی برای ایران اسلامی نقشه ای جدید طراحی می کنند که حضور همیشگی مردم در صحنه و تدابیر رهبر معظم انقلاب همه آنها را خنثی کرده است.
وی تاکید کرد: با تمسک به کتاب و عترت هرگز شکست نخواهیم خورد و نفوذ ناپذیر خواهیم بود.
امام جمعه روانسر با اشاراه به اینکه شهدا اسوه های قناعت، ادب، اخلاص و ساده زیستی هستند، افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی به برکت خون شهدا و استقامت ملت به ثمر رسیده و لازم است با تمام توان از این انقلاب محافظت کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر نیز گفت: آرامش و آسایش کشور مرهون رشادت ها و فداکاری های شهدا و ایثارگران است.
سرهنگ محمدرضا الفتی، فرهنگ شهادت را مایه عزت تمام ملت های مسلمان دانست و بر تعمیق فرهنگ ناب ایثار و شهادت تاکید کرد.
وی اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی نسل جوان با آرمان های شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهدا از اهداف برگزاری یادواره شهداست.
در پایان این مراسم از خانواده های گرانقدر شهدای مرصاد در شهرستان روانسر قدردانی شد.
شهرستان روانسر 135 شهید والامقام را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد
8066/7455 خبرنگار: یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.