هرمز نوروزی نژاد روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مهرداد صیدی ورزشکار کرمانشاهی وزن 100- کیلوگرم تیم ملی جودوی ناشنوایان ایران با سه پیروزی و یک شکست بر سکوی سوم رقابت های المپیک ناشنوایان ایستاد.
وی ادامه داد: صیدی در نخستین دیدار خود حریف مجارستانی را ضربه فنی کرد و با اقتدار گام به مرحله دوم رقابت ها گذاشت.
نوروزی نژاد یادآوری کرد: این جودوکار کرمانشاهی در مرحله دوم نیز حریف قزاقستانی خود را با ضربه فنی شکست داد تا به دیدار نیمه نهایی صعود کند.
رئیس هیات ورزش های ناشنوایان کرمانشاه خاطرنشان کرد: صیدی در مرحله ماقبل فینال برابر جودوکاری از روسیه قرار گرفت اما با قبول شکست یک بر صفر از صعود به دیدار نهایی بازماند.
وی گفت: جودوکار کرمانشاهی تیم ملی در دیدار رده بندی برابر ورزشکاری از برزیل موفق شد در کمتر از یک دقیقه حریف برزیلی خود را ضربه فنی کند و به مدال برنز وزن 100- کیلوگرم المپیک نانشوایان 2017 ترکیه دست یابد.
نوروزی نژاد همچنین با اشاره به حضور مسعود رستگار دیگر جودوکار کرمانشاهی وزن به اضافه 100 کیلوگرم تیم ملی در رقابت های المپیک ناشنوایان، اظهار کرد: وی با یک پیروزی و 2 شکست در نهایت مقام پنجم را به خود اختصاص داد.
رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان کرمانشاه ادامه داد: رستگار در دیدار اول خود مقتدرانه و با ضربه فنی حریف مغولستانی را شکست داد اما در مبارزه دوم برابر جودوکاری از روسیه یک بر صفر نتیجه را واگذار کرد.
وی تصریح کرد: این جودوکار کرمانشاهی با توجه به صعود ورزشکار روسیه ای به دیدار فینال توانست راهی مرحله رده بندی شود اما در این مرحله نیز با قبول شکست 2 بر یک مقابل حریف اوکراینی از کسب مدال بازماند و مقام پنجم را به خود اختصاص داد.
نوروزی نژاد افزود: استان کرمانشاه در رقابت های المپیک ناشنوایان چهار نماینده دیگر به نام های بیتا جواهری، ناهید امیری، بهاره صفری و پروین یاره در رشته کاراته بانوان نیز دارد.
کاروان ورزشی ناشنوایان ایران با 107 ورزشکار در 13 رشته ورزشی عازم بیست و سومین دوره المپیک ناشنوایان که از 27 تیر در شهر سامسون ترکیه آغاز شده، حضور یافته است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.