به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف شاه حسینی سه شنبه شب در نشست هم اندیشی حزب کارگزاران سازندگی کرمانشاه که در خانه معلم برگزار شد، یکی از بحث های واضح و روشن اعتدال را دست برداشتن از انحصارطلبی و به رسمیت شناختن رقیب و پایبندی عملی به این 2 مورد دانست.
وی رای بالا مردم استان کرمانشاه به دکتر روحانی را فرصتی تازه برای توسعه استان برشمرد و گفت: نگاه به گذشته با حب و بغض مشکلی را حل نمی کند باید از تجربه گذشته برای تاثیرگذاری در آینده استفاده کنیم.
او بسیاری از مشکلات استان را مساله نه مشکل دانست و افزود: مسائل را باید در یک فضای آرام، منصفانه و عادلانه و به دور از هیاهوی سیاسی، اجتماعی، متفکران جامعه در حل آن تفکر و اندیشه کنند تا به نتیجه برسیم.
وی با بیان اینکه باید در عمل به رای مردم وفادار باشیم، گفت: مهم ترین اقدام هایی که باید در دولت دوازدهم صورت بگیرد، کینه زدایی از عرصه سیاسی، جدایی عرصه سیاست ورزی از عرصه اقتصاد و سخنرانی، ترویج روحیه نقدپذیری و توانمند سازی افراد و ساختارها است.

**به دنبال مطالبات و خواسته مردم هستم نه چیز دیگری
در ادامه این جلسه رییس ستاد دکتر روحانی در استان کرمانشاه نیز با بیان اینکه مردم ایران نشان دادن خواسته خود را از طریق راه های دموکراتیک بیان کنند و بر سرنوشت خود تاثیر گذار باشند، گفت: مشارکت بالای مردم کرمانشاه در انتخابات ریاست جمهوری نگاه مسئولان کشوری به این استان تغییر داده است.
جلیل صحرائی با بیان اینکه اصلاح طلبان استان به دنبال مقام و پست نیستند فقط به دنبال تحقق مطالبات مردم اند، گفت: زبان ما در بیان خواسته های مردم استان که با رای بالای خود به جریان اصلاح طلب بیان کردند در مقابل مسئولان کشوری و استانی دراز خواهد بود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه پیروزی در انتخابات حاصل اتحاد، همیاری و کمک همه جریان های اصلاح طلب و معتدل است، گفت: برای بیان مطالبات مردم استان نیز باید همه با هم متحد و یک صدا باشیم تا بتوانیم کاری برای مردم استان انجام دهیم.
صحرائی، چند صدایی در بیان مطالبات استان از تهران را فرصت سوزی برای توسعه و پیشرفت دانست و گفت: در بیان مطالبات مردم استان از مرکز باید با هم متحد، هم پیمان اقدام شویم تا تاثیرگذاری و کارایی بیشتری داشته باشیم.
وی در پایان گفت: کارکرد احزاب نباید مختص به انتخابات باشد باید ستادها و حزب ها برای حل مشکلات و فرهنگ سازی جامعه نقش داشته و فکر، ایده و راهکار ارائه دهند.
در پایان این نشست هم اندیشی اعضای جلسه بر این نکات تاکید کردند:
1- توجه به فرهنگ جامعه با این نگاه که افراد سرمایه اصلی هر کشور و جامعه در بعد توسعه و پیشرفت هستند و توانمندسازی آنان بخصوص حاشیه شهرها، راهکار نهایی دانسته شود.
2- هم نوایی و هم صدایی در بیان مطالبات مردم استان از مسئولان کشوری
3- به دنبال شایسته سالاری در همه امور مدیریت استان و معرفی مدیران توانمند برای مدیریت استان در راستای کاهش فقر و بیکاری
4- ترس از انشقاق و انسجام گروه های سیاسی اصلاح طلب و معتدل
5- تلاش برای کاهش شکاف توسعه استان از کشور و تمرکز بر مطالبات استان
6- توجه به فرهنگ شهروندی و نهادمند کردن نقش مردم در همه بخش های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و غیره
جمعیت 2 میلیون نفری استان کرمانشاه مشارکت 70 درصدی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری داشت و جزء استانهایی بود که بیشترین رای را به دکتر روحانی دادند.
3209/8066 خبرنگار:عباداله آذرگون ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.