به گزارش ایرنا، حضرت آیت الله 'مصطفی علما' روز سه شنبه در نشست با مسئولان و فعالان بخش صنعت استان کرمانشاه افزود: سرمایه گذاران فقط موقعی پای کار خواهند آمد که بدانند سرمایه گذاری آنها بر می گردد و به سود دهی خواهد رسید و تا زمانی که این اعتماد در آنها ایجاد نشود میلی به سرمایه گذاری نخواهند داشت.
وی با اشاره به اراده مسئولان ذیربط و فعالان اقتصادی برای تشکیل انجمن همکاری توسعه و تعالی استان گفت: این انجمن در صورتی که تمام جوانب قانونی و لازم را در نظر بگیرد و نیات خیرخواهانه و به صلاح استان در آن وجود داشته باشد کاری بسیار مهم و مثبت خواهد بود.
وی افزود: این چنین انجمنی می تواند نه تنها در بحث اشتغال و تولید در بخش خصوصی خوب عمل کند بلکه می تواند نهاد مشاوره ای قوی برای دولت نیز باشد.
وی گفت: در زمان یکی از استانداران بنده در مورد هزینه کردن میلیارد ها تومان در بحث منوریل اعتراض کردم که شهر کرمانشاه با راه اندازی یک مسیر اتوبوس برقی که هزینه ای بسیار کمتر دارد تمامی مشکلات رفت و آمد و ترافیکی آن بر طرف خواهد شد و این موضوع مورد وثوق بسیاری دیگر از شهروندان و کارشناسان نیز می باشد.
رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان کرمانشاه نیز در این نشست گفت: وجود یک نهاد مردمی برای توسعه کرمانشاه که وظیفه ی دیده بانی نیز داشته باشد در استان خالی است.
'کیوان کاشفی' افزود: به همین منظور صاحب نظران در استان به این نتیجه رسیده اند که چنین نهادی را با عنوان 'انجمن همکاری توسعه و تعالی استان کرمانشاه' راه اندازی کنند.
وی گفت: از اهداف این انجمن تسهیل در امر تولید و اشتغال استان و جلوگیری از اتلاف منابع در استان با همکاری و حمایت سرمایه گذاران، نخبگان، نمایندگان مجلس و دیگر افراد اثرگذار می باشد.
استان کرمانشاه با 14 شهرستان و 2 هزار و 620 روستا سومین استان بیکار کشور است.
یک هزار واحد صنعتی و تولیدی در استان کرمانشاه با 30 هزار نفر اشتغالزایی وجود دارد.
8066 انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.